Ya ben ciddi ciddi nefes alışveriş hızına, sesine falan da kuruluyorum sjxjjskdkskks
2 ay
Ya ben ciddi ciddi nefes alışveriş hızına, sesine falan da kuruluyorum sjxjjskdkskks
Bir dönem regl öncesi aşırı üzüntülü oldum. Uzunca süre devam etti. Doktora da sordum. Yani öyle böyle değil resmen depresyon gibi... Bir doktor arkadaşım, yas tuttuğumu söyledi. Ne yası dedim... Giden yumurtama üzülüyormuşum.. Sonra kendi kendimle konuştum. Dedim kızım saçmalama her yumurtadan bir çocuk mu yapıcaksın 😀 valla işe yaradı. Yas tutmuyorum artık.
Bi dönem de bi dava aldım. Müteveffa benimle aynı yaşta. Birtakım rahatsızlıklar yaşamış. Neticede vefat etmiş. İhmal ler zinciri olduğundan bahisle malpraktis davası açmaya hazırlanırken bende de birtakım belirtiler çıktı mı... Hiçbir davada empati kurmadım o ana kadar... Ay ne korktum ne korktum. Bir sürü test, operasyon geçirdim geçen sene.. Zordu ama geldi geçti...
Hasılı kelam, insan beyni çok ilginç. Kendinle konuşarak, telkinle bedenine söz geçirmek mümkün
Yaa kesinlikle o kadar doğru kii🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Bende tam tersi aşko ağlama tutuyor sebepsiz olmadan önce aşırı sinirli oluyorum olunca da duygusal
😄🤝 naber canım djf
Sjdjsjsj
😄
Mersi balım 🌸
Ricalar aşk böceğim
Aynen valla içimde Luciferin ışıpı parlıyor😅
Son 2-3 günkü ruh halim bu şekilde kafayı yiceemm jsjsjdkfjf
Ben de ya djbdhd neyse ki bu ayı da birine bir şey yapmadan atlattım jdhdh
Ben de aşır öfke hali+ ağlama mesaisi dhsjdj
ama bugün cuma iyi tarafindan bakalim djsnsks
Müko aşko
Deliriyorum arada
Her ay biz
bende aynıyım shdh
Kadınların hepsi öyle uzak durmak lazım regl zamanı
allah başka dert vermesin yigido
Ben aşko
Aman aman cinnet geçirin @öğrenimelemanı
Uzak durmak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?