Regl öncesi çok asabi oluyorum, arkadaşlarım bile şaşırıyor napabilirim?

Psikolojisi bozuk bir insan gibi davranıyorum regl öncesi, neden? Arkadaşlarım falan da çok şaşırıyor böyle yapmazdın sen ne oldu diye ama isteyerek olmuyor. Çok sinirleniyorum bazen çok sıkılıyorum bazen de overthink ama bu dönem bu kadar aşırı geçti sebebi ne?

Regl öncesi çok asabi oluyorum, arkadaşlarım bile şaşırıyor napabilirim?
Cevapla