Adetim gecikti, karnım ağrıyor ama adet olamıyorum: hamile miyim, teste ne zaman bakmalıyım?

En son 4 Şubat 'ta gelen adetim Mart 'ta 4 Şubat 'ta gelmedi gece itibariyle 5 Şubat oldu bide her ay benim 5-6 gün önceye kayıyor şimdiye kadar gelmesi gerekti karnım ağrıyor ama kendi kendine geçiyor adet olamıyorum hamile olabilir miyim 5 Şubat 'ta test yapsam bu adet gecikmesiyle kesin sonuç çıkar mı biraz daha beklesem mi?

Adetim gecikti, karnım ağrıyor ama adet olamıyorum: hamile miyim, teste ne zaman bakmalıyım?
Cevapla