Orkid hijyenik ped kullanan bazı kadınlar /kızlar sızdırıyor kan akıyor falan demiş. sizde de sızdırma oluyor mu?
bazı kişiler bunu demiş Orkid sızdırıyor iç çamaşır kan oldu kan aktı aşağıya. çok yoğun kanama olduğunu düşünüyorum
Orkid hijyenik ped kullanan bazı kadınlar /kızlar sızdırıyor kan akıyor falan demiş. sizde de sızdırma oluyor mu?
bazı kişiler bunu demiş Orkid sızdırıyor iç çamaşır kan oldu kan aktı aşağıya. çok yoğun kanama olduğunu düşünüyorum
Evet sızdırıyor. Bu sorunu bizzat Orkid yetkililerine de ilettim mail yoluyla. Yaklaşık 18 senedir tek kullandığım markadır Orkid. Her serisini, yeni çıkanını meraktan muhakkak denemişsimdir. Yeterli bulmamışsam eski kullandığım seri ile devam ediyorum. Uzun zamandır yaklaşık 12 yıldır Orkid Platinum serisini kullanıyorum. Bu zamana kadar kullandığım en berbat Platinum serisi olmuş. Bildiğin bir ara çıkardığı Orkid Senstive serisinin aynısı olmuş. 0 emicilik, yumuşak doku. İpeksi yumuşaklık var mı? Evet var, emicilik var mı hiç yok. Üst yüzeyinde kullandıkları malzeme her neyse sıvının alta geçmesini, sıvı emilimini engelliyor. Üst yüzeyinde sıvı kayıp akıp gidiyor kenarlarından. Yenim ediyorum pedden, reglden nefret ettirdi beni. Eski seride ki peteksi dokunun çok hızlı emiciliği vardı. Şuanda Orkid kullanmayı bıraktım zaten. İşime yaramayan pedi neden alayım. Eğer bu durumu değiştirmez, düzeltmezlerse Orkid'e dönmeyi düşünmüyorum artık. Yeni kullandığım marka pede de yavaştan alışkanlık oluşmaya başladı zaten. Umarım sesimizi duyarlar da düzeltirler.
kanama yoğunsa olur
Yoğun kanamada her ped sızdırma riski taşıyor canım, sadece Orkid değil 😅 Bana da oldu. Özellikle yanlara yayılıyorsa ped boyu kısa kalmış olabilir ya da ped öne–arkaya doğru tam ortalanmamıştır.
Gece Orkid Platinum Gece kullanınca daha güvende hissediyorum. Sen kanamanın en yoğun olduğu günlerde uzun ve gece pedi denedin mi? 🩸🩲💜
Orkid bende alerji yapıyor. Döylediğin gibi sızdırıyor da. Molped'e geçtim, aşırı rahat ve konforlu i.
Olmadı bende öyle bir şey
Orkid kullanmıştım bende olmadı sızdırma
Orkid asla kullanma, zararlı plastik dolu.
Onun yerine sleppy, kotex, molped öneririm.
Sıvı tutmaları oldukça iyi...
Kotex iyi Orkid kullanmıyorum
Kotex daha iyi bence
ped kullanmam
Bütün uzman beyler şimdi soruna gelir. Ben sadece izleyiciyim :D
Kusursuz ürün yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?