Çok kötüyüm 😥 ne yapsam iyi gelir?

Çok kötüyüm öyle böyle değil. Reglim yaklaşıyor regl öncesi sendromundayım. D ve b12 vitamini eksikliğim var. Bu yüzden her regl olduğumda kendimi bitkin ve halsiz hissediyorum. Yemek falan yapmistim mutfak öyle duruyodu evin içine çamaşır sermistim öyle duruyodu yataklar falan darmadaginikti. Ev satılık olunca alıcı çıkmış bakmaya gelmek istediğini söyleyince halsiz halsiz iki dk da tüm evi topladim. Boncuk boncuk terliyorum bitkinim halsizim midem bulanıyor. Ellerim titriyor. Sabah saat 7-8 civarı iki tane ağrı kesici d ve b12 hapı aldım öyle uyudum. Agrim yok şimdilik ama bana mısın demiyor. Ne iyi gelir?
Çok kötüyüm 😥 ne yapsam iyi gelir?
Cevapla