Yerleşme ağrısı rahim ve belde regl sancısı gibi olursa normal mi, düşük riski yapar mı?

Yumurtlamadan 9 gün sonra testte pozitif almaya başladım hep rahmimde ve belimde ağrı var regl ağrısı gibi bir gidiyo bir geliyor ağrı ve sancı olması normal mi acaba daha önce 2 düşük yaşadım korkuyorum biraz progesteronum düşük olduğu için

Yerleşme ağrısı rahim ve belde regl sancısı gibi olursa normal mi, düşük riski yapar mı?
Cevapla