Arkadaşlar eşim motive olsun diye ne yapmalıyım?

Severek evlendik. Başta ikimiz de atanmamıştık fakat sonradan ben atandım o kaldı özel şirkette. Kpssye calismasi icin ben bu sene evde kal diye ısrar etmiştim. Ama evde sürekli depresyona girdi. Farkındayım da biraz gurur yaptı. Nöbete gidip geliyorum eşim çok üzgün ders çalışıyor. İki hafta önce de yine böyle üzgünken ceketini alıp evden çıktı sonra yürüyüş yapıp geldi :( kafasını dinledi. Gecesine duşa girip hemen uyumak istedi sonra da benden ağladığını gizledi. Ne yapacağımı bilemedim dağ gibi adamımı ağlatıyor bu sınav sistemi gelecek kaygısı... Eşim kollarımda hüngür hüngür ağladı tek ses etmedim. Oturdum parkeye sarıldım içi boşalsın. Sonra da belki işe dönmesi onun için en iyisi olur diye. Kendisi de dedi ben işe dönücem. Evin erkeği çalismamazlik edemez dedi. Gecemiz gündüzümüz karıştı. Ne yapacağımızı bilmiyoruz. Onunla beraber ders çalışıp destek olayım diyorum onu da kabul etmedi. Şimdi de işe gidip zamanın çocuğunu spora harcıyor ve kpss çalışıyor ama hep mutsuz yine. Ev düzenimiz, cinselliğimiz vs bu durumdan çok etkileniyor. Eşimi nasil motive ederim. Evin havası inanılmaz mutsuz :(
Arkadaşlar eşim motive olsun diye ne yapmalıyım?
Cevapla