Reglden nefret edenler burdamı birincisi ben baya nefret ediyorum keşke regl diye bişey olmasa?

Sizcede öylemi gerçi olmamak ta kötü olurdu bi yandan ama oluncada çekiyoruz

Reglden nefret edenler burdamı birincisi ben baya nefret ediyorum keşke regl diye bişey olmasa?
Cevapla