Erkekler regl sancısını neden küçümsüyorlar?

Nalet olsun içimde ki erkek sevgisine.

Güncellemeler
6 ay
Halk arasında adet görmek denir. Aybaşı hali denir. Daha çok voroşlar ya da kırsal kesim kullanır bunları . Doğum sancısı ya da doğurmak çok daha kötü derler. Henüz anne değilim. O yüzden bilemem. Bildiğim tek şey var , o da bir şey bilmediğim. İnsanın başına ne gelirse cehaletten gelir. Hemcinslerime karşı hep empati ve merhametle yaklaşmaya , onları anlamaya çalışıyorum.
Erkekler regl sancısını neden küçümsüyorlar?
Cevapla