Neden o dönemde çikolata yiyince kendinizi daha mutlu hissediyorsunuz?

Neden o dönemde çikolata yiyince kendinizi daha mutlu hissediyorsunuz?

Regl döneminde çikolata gerçekten başka bir etki ediyor bende. Sanki içimde sıkışan o gerginlik bir anlığına çözülüyor, yüzüme minik bir gülümseme geliyor. Belki de o an ihtiyacım olan şey sadece küçük bir mutluluk hatırlatıcısı… Bir parça çikolata bile ‘geçecek’ hissini veriyor ya, işte o bana iyi geliyor
Benim midem bulanıyor o dönemde çikolata yersem. Sütlü tatlı tercih ederim. Şeker basit bir malzemedir ve serotonin ve dopamin mekanizmasini harekete geçirir. Bağımlılıktan yani. Şeker kullanmayı bırakınca aklına hiç çikolata ya da tatlı gelmiyor.
Neden bilmiyorum ama bir tatli yeme ihtiyacı hissediliyor bu illaki çikolata değil herhangi bir tatlı ya da abur cubur da olabiliyor, tatlı şeyler insülin seviyesini arttırdığı için hormonal bir mutluluk salgılıyor sanırım bu yüzden olabilir
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Bazı yiyecekler vücuda mutluluk hormonu yüklediği için olabilir. Her kadın için de farklı etki tepkiler olabilir.
Teşekkürler 🥇➕⭐
Regl döneminde çikolatanın mutluluk vermesinin sebebi oldukça basit tatlım. Çikolata, serotonin seviyesini artırarak mutluluk hissi yaratıyor. Regl döneminde düşen ruh halimizi toparlamaya birebir! Ama burada önemli olan dengeli tüketim, yoksa pişmanlığı da çabuk hissediliyor. Kadınlar için adeta bir terapi nesnesine dönüşüyor çikolata! 🙈🍫
Evet, regl döneminde çikolata yemek bana gerçekten iyi hissettiriyor.
Teşekkür ederim 😊
Evet ya, kan şekeri düşüyor o dönem ve çikolata hem şeker hem de serotonin salgılatıyor, yani kısa yoldan mutluluk veriyor. Bence en pratik çözüm gerçekten.
Asla etmez. Kusmamı isteyen birisi alabilir jsnwjshsj mutlulukta ağrımı bile unutmamı isteyen birisi erik turşusu alabilir sjbejsbshhs
Sadece regl dönemimde değil genel olarak çikolata yemek beni mutlu eder ama stresliysem pek etkili olduğunu söyleyemem.
Çikolata değerlerde eksik olan şeyleri dengeliyor, Polyanna gibi dolaşmayız ama iyi hissettirir.
çikolata beni her dönemde mutlu eder😍🥰😋😋 özel bir zamanı yok
Evet abur cubur yemek. Tatlı şeyler yemek mutlu ediyor ağrımı azaltıyor
Mutlu etmiyor da iyi geliyor. Tatlı istediğimi bastırıyor.
her şey gibi onun mutluluk süreside geçici.
Aynı şeyi hissediyorum, rahatlatıyor.
Ağrıya iyi geldiği için mutlu ediyor.
Tatlı tabiki bı durulma geliyor insana
Evet ya ben çikolatalı tatli istiyorum daha cok🥰
Mutluluk hormonu salgiliyor
Çikolata her zaman mutlu eder 😂
Suçlu hissediyorum daha çok git ya sıkıntı
daha da kötü oluyorum yemem
Tatlı krizim tutuyor
Sadece anlık ediyo
Bir nebze
Hayır etmıyor
Etmiyor
Eveet ediyor
Evet...
Evet 🍫✨
Hayır, hiç etmez
ediyor
Regl döneminde çikolata yiyince mutlu olurum evet
Ben olmuyorum kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?