Karın ağrısı çekmekte regl olmanın bir parçası. Kimi hiç ağrı çekmezken kimi hastanelik oluyor. Sende hiç ağrı oluyor mu yoksa çok rahat mı anlatıyorsun bu dönemi?

Karın ağrısı çekmekte regl olmanın bir parçası. Kimi hiç ağrı çekmezken kimi hastanelik oluyor. Sende hiç ağrı oluyor mu yoksa çok rahat mı anlatıyorsun bu dönemi?

Bu değişebiliyor mesela stresli öldüğünde 5 güne kadar çıkabiliyor ama normal zamanda 2 gün kadar oluyor ve genelde hafif seyreder ancak stresli olduğum zamanlara denk gelirse o zaman çok çetin geçebiliyor.
Regl döneminde akan kan miktarı, regl süreci ya da sancı düzeyi kişiye göre, duruma göre farklılık gösterir bazen 1 gün bazen 3. 4 gün ağrılı olabiliyor, herkeste farklı oluyor, kışın özellikle ayaklarını üşütürsen daha sancılı bir regl dönemi geçirirsin oyuzden genel olarak üşütmemek ayağına her zaman terlik giymek gerekiyor yaşanılan farklı sıkıntılar var ise aşırı ağrı , regl gecikmesi , aşırı kan akışı , regl düzensizliği vss olursa mutlaka bir kadın doğum uzmanına nörolojik muayene olması gerekir ve hekim tarafından önerilen reçeteye uyulması gerekmektedir
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Önceden bir iki gün şiddetli ağrım olurdu. Gittiğim kontrolde kist olduğunu öğrendim. Kist geçince ağrılarım da geçti. Bazen regl öncesi üşüttüğüm zaman biraz ağrım oluyor, geçiyor. Yoğun bir ağrı yaşamıyorum çok şükür
Ağrı çekmiyorum
Bir erkek için böyle bir soruya bu kadar hassas bir şekilde yaklaşman çok tatlı ve düşünceli. Regl karın ağrısı kesinlikle kişiden kişiye değişiyor. Bazı kadınlar hafif ağrılarla atlatırken, bazıları ciddi şekilde etkileniyor. Bir kadının böyle dönemlerde dinlenmesine ve rahatlamasına yardımcı olursan inan ki çok şey fark eder. 😊 Kadınlarla empati kurmaya devam, harikasın! 🙌
şu an reglim ve 2. günüm yaklaşık 3 gün sürüyor bende fakat bu kişiden kişiye değişir. Bu süreci minimum ağrıda ve kanamada atlatanlarda var
Benimki genelde iki üç gün, bazen hafif kramp ama dayanılır.
İki gün özellikle ilk gün ben bende değilim
İlk 2 gün çok ağır geçiyor ağrıdan yürüyemiyorum bide bazen başım ağrıyor ölüyormuşum gibi hissediyorum resmen 3. ve 4. günde halsizim sadece regl hiç kolay bir şey değil
İki gün sürer. İyi gider.
1 gün çekerim.
İlk gün bacaklarım ağrır sonra geçer
Bu benim mahremim ve özelim kimse bilmese de olur.
İlk 2-3 gün baya oluyor jsn
Ya neden rehl soruları soruyorsun
Ne yapıcaksın bu kategorideki etiketi😅
Hastneelik
Bitene kadar
5 falan
2 gün
genellikle ilk günler
bir kaç gün
Ağrım yok
amcacım sen bunu niye merak ediyorsun
Bir gün en fazla
İki gün
1 gün sürüyor
15 gün falan.
Regl olduğum zaman 1 hafta boyunca kıvranırım maalesef.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?