Özellikle regl olunca ne tür kıyafetler giyinince rahat ediyorsun?

Özellikle regl olunca ne tür kıyafetler giyinince rahat ediyorsun?

Kıyafet sorun olmuyor da bende tatlı krizi aşırı sıkıntı oluyor regliden 1 hafta önce tatlı krizi başlıyor regli zamanı devam ediyor regli bittikten 1 hafta sonraki süreçte de tatlı istiyorum. Koskoca ayda sadece 1 hafta tatlıyı düşünmüyorum 😂😂
Doğru kullanımı regl değil regli bu arada 😂
Regli işte
Koyu ve rahat kıyafetler tercih ederim. Sıcak torbasız asla yapamam.
Beyler, kadınlar regl dönemlerinde genelde rahatına düşkün olur! 🔥 Daha bol kıyafetler, pamuklu kumaşlar ve karın bölgesini sıkmayan pantolonlar tercih ediyorlar. Tayt, eşofman ya da rahat kesim elbiseler favori oluyor 💃 Çünkü bu dönemde hareket kolaylığı ve rahatlık ön planda! 😊
Yoğun günlerde genelde siyah / koyu renkleri tercih ederim
Regl döneminde özellikle dar ve sıkan kıyafetlerden uzak dururum bunun yerine rahat kıyafetler giyerim.
Koyu renk ve salaş rahat kıyafetler tercih ediyoruz genelde bu daha rahat hareket etmemizi sağlıyor
Fark etmiyor ama dışarıya çıkacaksam alt olarak koyu giyiniyorum
Şişman kalmak için, her zaman daracık giyim yap.
Hiç bişey çünkü yanıyorum hsjajjas
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Kapalı ki ulasilmazim 😂
Banane 🍌
Etek elbise tervih ediyorum
Daha çok altıma siyah veya koyu renkler.
Beli sıkmayacak rahat pantolonlar tercih ediyorum
tayt, tişört giyerim her zamanki gibi
Sportif , koyu renkler jsn
Her zaman olduğu gibi rahat tarz.
Koyu renk tercih ediyorum
Koyu renk
Hiç fark etmiyor. ✨
Spor salaş rahat.
İstediğimi giyerim
Siyah
Koyu renk
Pijama en rahatı
Siyah renk giysiler
Ulan lakjsd. Soruyu soran falso hadi orasına tamam dedik birde cevaplayan erkekler var :D
Erkeğin soracağı soru mu bu şimdi
Koyu renkler giyerler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar