Burada en çok gördüğümüz sorulardan biride bu reglim gecikti. Buda kadında aşırı strese sebep oluyor. Kafada binbir soru dolanıp duruyor.

Senin reglin gecikince stres yapıyor musun?
Burada en çok gördüğümüz sorulardan biride bu reglim gecikti. Buda kadında aşırı strese sebep oluyor. Kafada binbir soru dolanıp duruyor.

Senin reglin gecikince stres yapıyor musun?
Hormonal bir şey bu zaten kimsenin kontrolünde değil. Kimse bilinçli sinirlenmiyor yani. ( Bu konuyla ilgili de fenomenlik etiketi mi oluyor o yüzden mi soruyorsunuz?)
Bazen oluyor. Farklı bir durumdan değil de eğer o ara regl dönemine denk gelen bir plan, gezi vs varsa düşünüyorum ya da gecikince ağrı yapabiliyor. Neyse ki genelde düzenli oluyor da sorun yaşamıyoruz
Evli olmadığım için hayır girmiyorum , ama evlilik döneminde kadınlarin korkulu rüyasıdir bu , hop oturur hop kalkarız 😂
Haha 😂 evet hatta korkudan tutuşup sürekli soru açıyorlar burada
Ama çok panik yapıyorlar insan ister istemez üzülüyor , hamile kalırsam. İşte ailem beni öldürülrür diyorlar, bazıları burası küçük kasaba, hamimlelik önleyici Ella hapı alamam diyor strese girenler oluyor ,
Cahillik işte , gençliklerinin verdiği o hormon yüksekliği ile hataya düşebiliyorlar , sadece kızlar değil ki korkan erkekler de oluyor
Maalesef öyle 😌 kendi hataları ama işte bazen insan üzülüyor ve elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Abi bak pet paketi firlatcam kafana az kaldı
Soruya bak yaa yok çok sakinim küçük bir göl kadar sakin... 🌊
Yok ya kıyamam
Regl gecikmeleri gerçekten kadınlar için hem fiziksel hem de duygusal olarak kafa karıştırıcı ve stresli olabilir. Bunun sebebi hormonel değişimler, stres, yorgunluk, beslenme alışkanlıkları gibi pek çok faktör olabilir. Eğer partnerinle bunun üzerine konuşuyorsanız, ona rahatlaması için destek olman harika bir yaklaşım olur. Regl gecikmesi yaşıyorsa, yoga ve meditasyon gibi rahatlatıcı aktiviteler önerip birlikte biraz zaman ayırabilirsiniz. Bu stresten uzaklaşmanın mükemmel bir yolu! 😊
Evet nadiren gecikir. En fazla 6 gün geciktiği olmuştu çok strese girmiştim. Genelde ya gününde ya 1 gün önce ya da 1-2 gün geç olur en fazla
Bu tarz durumlarda kadın strese girmez, bitki çayı yapar, kendisine vakit ayırır veya doktora gider duruma el koyar.
Bir kere reglim 8 gün gecikmişti. O zaman hormonal sıkıntım mı var diye korkmuştum. Daha sonra regl döngüm düzeldi
Düzenli regl oluyorum. Gecikme yaşayınca strese girmiyorum. Hiçbir sebep yok çünkü.
Reglim gecikmiyor ama aşırı gecikse biraz stresli olurdum
Aksine mutlu oluyorum jsn
Karın ağrısı yok 🥳
Evett
Yahu sanane bizim reglimizden😃
boş ver, her şey olur.
Gecikmeyorda şükür stres olmuyorum
Her zaman değil bazen diyeyim 😄
E tabi 😅
Bazen
girmem
Yo niye gireyim ki
Umursamam pek
Reglm geciktiği zaman stres yapmam hiç
Regl olsam yapardım 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?