Regl ağrısı çekiyorum. Siz de böyle misiniz kızlar?

kizlar!! Her ay ilk regl günümde 2 veya 3 kere iğne yaptırıyorum 2-3 ve 4. Gunumde ise bissürü majezik alıyorum yine de çok ağrım oluyor kadın doğum doktoruna gittim ve bana doğum kontrol hapı verdi düzenli kullanmama rağmen hiçbir sonuç fayda etmedi ablam da benim gibiydi o ilacı kullandıktan sonra düzeldi. Sizde benim gibi durum yaşıyor musunuz 🥺
Regl ağrısı çekiyorum. Siz de böyle misiniz kızlar?
Cevapla