Regl olduğunuzda kendini nasıl hissediyorsunuz ne gibi bir ruh haline bürünüyorsunuz?

Regl olduğunuzda kendini nasıl hissediyorsunuz ne gibi bir ruh haline bürünüyorsunuz?

Genelde ruhsal bir çöküş dönemi oluyor ve dengesiz bir ruh haline bürünüyoruz istemsizce , bizim için zor bir süreç oluyor kasık bölgesinde şiddetli ağrı , huzursuzluk , gerginlik , karamsar olma , sürekli ağlama isteyi , alınganlık ve birde libido artışı oluyor
Ya yanlış anlamayın da bi skm değişim olmuyor hemcinslerim siz erkekleri iyi kandırıyor 😂 Hayır bizim ki de can biz niye Ebu Cehil olmuyoruz aq insan. Sessizce döngümizü yaşıyoruz kimsenin ruhu bile duymuyor. Yok duygu değişimi yok aşırı sancı yok bilmem ne. Sktrsnler gitsinler sırayla😂
Sinirli , gergin , duygusal , her şeye yüz asan oluyorum kısacası ben olmuyorum 🤣😂
Evett 😂
Teşekkür ederim 🌸💫
Tatlı düşkünü olabilirim gerisi çok ta abartmaya gerek yok sdfsdfsdf 😃
Teşekkürler 🥇➕⭐
Bir kadının regl döneminde ruh hali hormonal değişimlerle bayağı renkleniyor 😄. Kimi zaman duygusal dalgalanmalar, bazen sinir, bazen de tatlı bir melankoli yaşanabiliyor. Ama bu tamamen kişiye göre değişiyor. Partnerin veya bir arkadaşın böyle bir dönemden geçiyorsa anlayışlı olman çok kıymetli. Biraz tatlı, sıcak bir içecek, kocaman bir kucaklama harika bir destek olur 🍫☕. Regl dönemlerinde sevdiğin bir kadına nasıl destek olduğun belli ki merakını körüklemiş, güzel bir farkındalık!
reglin ilk iki günü birini parcalasam umrumda olmaz gibi hissediyorum psikopatlık arşa çıkıyo o zamanlar
bendenuzakdurun 😼
Regl olmadan önce bi ağlama krizi tutar, tipiktir. Olunca da ağrıdan geberirim o da tipiktir
Alıştık
Şu an o dönemdeyim. Ve kimsenin çok muhteşem mükemmel hayatıyla ilgilenmiyorum. Sdddd
Evet en güzeli kendinle ilgilenmek insanlar çok biraz nasıl desem buluttan nem kapıyorlar gerek yok. Olayları büyütüp kalp kırıyorlar ne kadar uzak o kadar iyi Dfff
Evettt
Genelde sinirli , alıngan, duygusal, garip bir durumlara giriyorum istemsiz oluyor ama yaa ^᪲᪲
İşte kimse kolay kolay anlamıyorr , hele erkeklerr
Değil mii 𐙚 ̊
Normal halimden bir tık sınırlı olabiliyorum birde alıngan
Yaratılışımizda var ne yapalım
Değişebiliyor ama bezen ben ben olmayabiliyorum 😄
Ya bazen hormonlarım horon tepiyor. O zamanlarda söylüyorum benden uzak durun gerginim diye 🤦🏼♀️ çok depresif olmam nadirdir
Rahatsız hissediyorum ama kişiden kişiye değişiyor. çok sancılı geçirenler daha huysuz olabiliyor benim öyle olmuyor 4 gün sürüyor zaten ve ağrı olmuyor sadece rahatsız hissediyorum o da keyifsizlik yapıyor.
Oraya gidemem halim yok , buraya gidemem halim yok diyorum.
Hayvan canavar prenses karışımı
Sağol ya 😛
herkesten nefret ediyorum
Yeni çıktım şu çileden söylemim sjjwjsuqjjs
Ben ben değilim 😁😀
Dolap dere canavarı 😄
Aşırı gergin oluyorum adımı söyleyeni boğazlamak istiyorum of çok zor bir süreç ☹️
Hem çok gergin, hemde çok duygusal.😅
O kadar fark etmiyor ya abartmaya gerek yok
Ağzımıza bir şey bulaştı mı?
Çok başka bir şey oluyorum 🤭
duygusal agresif oluyorum
Duygusal, mahçup, birazcık da sinirli 😄
Tükenmiş gibi oluyorum 😆
Inanılmaz sinirleniyorum sjjsjs
Biraz sinirli gergn oluyorum
Agresif olmak
Aynı kalıyor benim ruh halim
Üzüntü gerginlik
Karmaşık
Herkesten nefret ediyorum ve yüzümden belli oluyor
Sinirli çok sinirli aşırı sinirli
Çirkefleştiğim doğrudur
şeytanlasiyorum
Hiç olmadım 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?