Regl olduğumda kendi kokumdan nefret ediyorum ve dışarı çıkmak istemiyorum. Sizde de aynı mı kızlar?

Bilmiyorum belki de sadece bana kokuyor ama çok takıyorum ve yoğun geçiyor zaten o dönemim. Dışarı çıkmak zorunda kalıyorum bazen ve çok mutsuz hissediyorum o gün kendimi.
Regl olduğumda kendi kokumdan nefret ediyorum ve dışarı çıkmak istemiyorum. Sizde de aynı mı kızlar?
Cevapla