Erkekler regl sancısını tatlı isteğini ve sinir krizlerini abartılı buluyor mu?

Yaşamadıkları için tam anlayamazlar bunun içinde naz trip abartı olarak görüyorlar mı acaba

Erkekler regl sancısını tatlı isteğini ve sinir krizlerini abartılı buluyor mu?
Cevapla