Bella Hadid’in reglken podyuma çıkması gündem oldu. Sizce kadınlar regl döneminde izinli mi olmalı?

Bir X kullanıcısının “Bella Hadid regl olduğu halde podyumda 23 kilo melek kanadı taşıdı” paylaşımı kısa sürede gündem oldu. Birçok kişi, “reglken çalışmak zorunda kalmak” konusunu tartışmaya açtı. Kimi “her kadın farklı etkileniyor, izin hakkı olmalı” derken, kimisi de “regl olmak normal bir süreç, işimizi yapmaya engel değil” yorumunu yaptı.

Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Kadınlar regl döneminde izinli mi olmalı yoksa bu süreci normal bir iş günü gibi mi değerlendirmeli? Paylaşım şu şekilde:

Bella Hadid’in reglken podyuma çıkması gündem oldu. Sizce kadınlar regl döneminde izinli mi olmalı?
Bella Hadid’in reglken podyuma çıkması gündem oldu. Sizce kadınlar regl döneminde izinli mi olmalı?
Cevapla