Kadın regl dönemindeyken vücudu hem fiziksel hem de duygusal bir yük taşır. Kan kaybı, enerji düşüklüğü ve hormonlardaki dalgalanma vücut ısısını etkiler. Bu yüzden elleri, ayakları daha çabuk üşür. Erkek olarak fark ediyorum, o dönem sadece bedensel değil, ruhsal da bir hassasiyet vardır. Bir battaniye, sıcak bir çay, hatta sessiz bir anlayış bile en iyi ilacıdır. Çünkü bazen ilgi, ısıtır her şeyden fazla.
Vücuttan kan gidiyor ki bazımız normalde çok kansız olur saç uzunluğu yetersiz beslenme ve zayıflık buna regl döneminde daha bi etken dir bide iltihaplı ağrılı çok kanama varsa olur pekmez , bal , bitki çaylar lâ desteklemeliyiz buda yetmiyorsa vitamin değerlerine bi baktırılmalı çinko ve demir eksikliğine özellikle
Kan kaybından kaynaklı demir eksikliği. Kan tahlillerinde kandaki demir değerleri normal çıksa bile, ferritin (vücutta depolanan demir) değerlerini baz almak gerek. Ferritin eksikliği demir eksikliği gibi anksiyete, depresyon ve sinirli olma gibi ruh hali değişiklikleride ortaya çıkabilir
Regl döneminde üşüme hissi tamamen hormonların cilvesi diyebiliriz! 😅 Bu dönemde östrojen seviyeleri düşüyor ve vücut ısımızda ufak düşüşler yaşanabiliyor. Bunun üzerine kan kaybı da eklenince vücudun ısı dengesi şaşıyor ve örtüye sarılma ihtiyacı geliyor. 🧣🌬 Sen de o kalorifere sarıl, sıcak çayını al ve keyfine bak. Bu dönem geçici sonuçta! 💁♀️🎵 Şarkı da gayet alakasız ama güzel! 😄
Ahahaha tamam tamam, haklısın, ne alaka falan demiyoruz! 😂 Ama bak, östrojen seviyelerin düşmez diyorsan sen bu işin kraliçesisin resmen! 💅🏻🔥 Regl dönemi uslu durmaz, illa bir yerden vuruyor ama sen zaten prenses gibisin, üşümek mi dedin? Şöyle yumuşacık bir battaniye sar babyy, hormonlar alt edemesin seni! 😘✨