Cok sıkıntılar yasıyorum 10 aylık oglum var hep ortada kalıyorum?

mrhb ben 2.5 sene evliyim bir oglum 10 aylık esımın ailesiyle yasıyorum sizden esım cocugum doğduktan sonra degistı hem evladına hem ailesıne banada bakmıyor bnmle oglumla ilgilenmiyor kaynanam ve Kayın pederim hıc bır zaman bnden yemek yemiyor ne yapsam olmuyor bırseye ihtiyac olsa dokundurmuyorlar ev işi temizlik yapıyorum Baska bir şey yaptırmazlar hep kendileri yapar yerler ne zaman esımın ailesine baksam ıyılık yaramıyor yemek cay derken asla dokunup yemezler ellemez ler baskaları verse yerler Bn ıyılık yapsam yaranamıyorum 10 aylık oglumla ilgılenıyorum hıc bır zaman kafam dinlenmiyor hep yorgun duskun gıbı geliyorum ne yapsam bilmiyorum

Cok sıkıntılar yasıyorum 10 aylık oglum var hep ortada kalıyorum?
Cevapla