Gece çöken karamsarlik anksiyete yalnızlık?

Gun icinde boyle degil ama geceleri hep boyle bu ara uyku düzenim de yok gec uyuyorum... ağlamaklı oluyorum hep bir de regl zamanı cok oluyor bu durumda asiri sinirli kendi içime sığmaz oluyorum sağa sola satasiyorum... bu durumlar da ne yapmalı nasil üstesinden geliriz.. artik ne olursa olsun kırıp dökmek istiyorum her yeri hayat cok zor geliyor yakin bildiklerimiz elden uzak kimseye kötülüğümuz dokunmadığı halde... hayat ve sen tek başınasın sanki gece hic dayanagin yok kendinle yüzleşiyorsun yaptığın hatalar aklina geliyor sana yapılanlar seni kandıranlar kendini bir işe yaramaz hissediyorsun sanki herkes bir olmus sen yalnızsın...

Gece çöken karamsarlik anksiyete yalnızlık?
Cevapla