Regl olamadım kızlar yanıt verebilir mi?

normalde gecikse 1-2 gün gecikir şu aralar iş stresi çok fazla var üstümde ve 7 gün gecikti göğüs ucumda ağrı ve karnımda ağrı vardı göğsümdeki ağrı geçti hala olamadım sizce doktora gitmeli miyim?

Regl olamadım kızlar yanıt verebilir mi?
Cevapla