Üstümü giyerken kapı kilitledim diye esim bozuldu. Haksız mıyım?

Duştan çıktım biraz önce. Üzerimi giymek içinde kapıyı kilitledim. Esim dustan çıktığımı duyunca yanıma gelmek istedi herhalde ama ben kapıyı kilitlemistim. Çünkü adet olmuştum. Ped falan takicaktim. Esim bilmiyordu. Kapıyı tiklatti üstümü giyiyorum canm dedim. Tamam aç ne olacak dedi. Adet olmuşum dedim. Ne var bunda açsana dedi. Bekle işte dedim üstümü giydim öyle açtım. Bu seferde benden mi utanıp çekiniyorsun niye acmiyorsun ya dedi. Alakası yok ped takıyordum görmeye gerek yok bunları. Özelim sonuçta dedim. Aramızda özel diye bir şey mi var dedi. Uzatti işte. Haklı mı sizce?
Üstümü giyerken kapı kilitledim diye esim bozuldu. Haksız mıyım?
Cevapla