Kişilsel hijyenime aşırı önem veriyorum ve artık beni ciddi anlamda yoruyor ama yapmadığım zaman hiçbirşeye odaklanamıyorum bütün gün yarım kalan rutini baştan tamamlamayı düşünüyorum, saçlarım uzun ve 2 gün arayla yıkıyorum yoksa kuruyor ama vücudumu 1 gün arayla, en ufak bi terleme demiyorum bile nem hissettiğim anda pis hissediyorum, şu ana kadar en kısa banyom 1 saat , genel süresi 1saat 40 dk, insan banyodan çıkınca rahatlar ben yoruluyorum o gıcır gıcır hissi hissetmeden asla çıkmam, duş jellerine mesafeliyim iyi hoş kokuyorda o hissi vermiyor, rutine çok girmeyeceğim ama bu sosyal hayatımı da etkiliyor "banyo rutinin ne"sorusunu soracak kadar samimi olana kadarhep bi 5 6 adım mesafe uzak duruyorum en ufak elinin elime değmesi bile beynimi alarma sokuyor, rutini gerçekten temizleyici gelmiyorsa ufak ufak bi uzaklaşmaya başlıyorum ve oda hissediyor zaten sessiz bi bağ kopuşu oluyor, neyse anlayan anlamıştır onca yazıdan sonra benim gibi hisseden var mı? Bu hissettiklerim takıntı mı normal mi?
Güncellemeler
11 ay
20.7.2025/21.55
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer