Acil bakarmısıniz bilgisi olan varsa bir şey diyebilirmi?

Merhaba sorum şu benim 9 Temmuz regl olmam lazımdı ama olmadım o günde birseyler oldu 13 ünde kanamam oldu 15 i durdu 17 si oğlen tekrar az az kanama geldi leke geldi, geri akşam üstü s**tnme oldu ama bir kaç saniye b**slma olmadı bir şey olur mu sizce kanama varken s**tünme olması 28 inde beta versem çıkar mı sizce
Acil bakarmısıniz bilgisi olan varsa bir şey diyebilirmi?
Cevapla