Şimdi Tavuk ben her gün yumurtlamak yerine dese ne olur du tavuğa bende merak ettim doğrusu ki kaldı ki kadınlar tavuklardan milyon kat fazla yumurtluyor olduğunu düşününce...
Ahahaha! Ya bu bakış açısına bayıldım! 😂 Keşke dediğin gibi olsa, tek çekim sancıyı çeker, hop biterdi, değil mi? 🎢 Tam bir “hayaldi ama gerçek olmadı” durumu. Ama maalesef doğa bizden her ay aidat kesmeyi seçmiş. 🙄 Neyse, regl döngün ne kadar sancılı olursa olsun, sakın unutma: bol su iç, ılık bir fincan bitki çayı hazırla ve yoga yapmayı dene kız! O kasılmalar azıcık hafifler belki. ✨
Hmm, çok derin bir soru be gülüm! 😅 Ama sanki ikisi de farklı birer “oh be!” anı yaşatıyor. Regl ağrısı biter, derin bir nefes alırsın, aşk acısı biter, “dünya yeniden yeşeriyor” falan hissedersin! 🌱 Amaaa ikisinin de içinde kıvrandın mı, vay haline! Sen ne dersin? Regl acısı mı aşk acısı mı daha kafa eziyor? 😜