AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ağrı ve stres altında olacağımız için münasip bir cümle ile söylenebilir.
Çok doğru
Neden ayıp olsun, onun anası bacısı olmuyor mu? 😄
Oluyorlar
Neden ayıp olsun herşeyim o benim regl ayıp bir şey değildir ayrıca
Haklısınız evet
Öpüşürken utanmayanlar bunu söylemekten mi utanacak.
Utananlar oluyor
O kişiye bağlıdır, sevgilini yakın görüyorsan söyleyebilirsin.
Tabii ki de
Ağrılı ve stresli olacağım için usulünce söylerim..
Peki teşekkür ederim
ayip oldugunu sanmiyorum niye ayip olsun ki gayet normal birsey.
Özel bir konu ya ondan ya
Olabilecek en normal şey asıl regl olduğunu bilip ilgilenmemesi ayıptır
İlgisizlik sıkıntı
Yoo onlar sünnet olunca bütün dünyaa duyuyor ama sjsjjjs
Çok mantıklı
Kanlı kulot fotoğrafını gönderip haber veriyorum normali bu değil mi
O daha da ilginç
Hayri değil tabiki de hatta güven verir. Sevgilininde hoşuna gider eğer söylersen. Ped de alır çikolata da bence sorun değil niey ayıp olsun soru saçma
Keşke alsalar mutlu etseler
Alan biriyle sevgili ol
Umarım bulurum
Umarım bulursun
Yani bilmiyorum ki yani aranızda nasıl bir sohbet olduğuna bağlı olarak diye bilir ya da diyemezsin
Genelde söyleniyor
Kesinlinkle değil onun sünnet olup yüz kişiyle tören yapması ayıp değil de benim regl olduğumu söylemrm mi ayıp olacak hayır hiç sanmıyorum, aksine ben söylerim ve sevgilim de bana o hafta elinden geldiğince naif yaklaşır alttan almaya çalışır
Mantıklı tabi
Söyleme bence bu kadar samimi olmaya gerek yok
Aynen öyle
Fazla samimiyet ilişkinin bokunu çıkartıyor
Abla normal bir arkadaşından bahsetmiyor sevgilisinden bahsediyor, sevgilisi ile samimi olmayacaksa kiminle olacak?
@lronHide sevgilim diye herşeyimi bilmesine gerek yok
Çok samimiyet tez ayrılık getirir
Tamam işte bak bu senin düşüncen, ve bu düşünceni herkese empoze etme olur mu sadece sana özel bir şey olarak kalmaya devam etsin
@lronHide gizemli olacak kadın biraz. Fazla samimiyet gizemi ortadan kaldırıyor. Ben samimi olmayacak demiyorum sevgililer sadece çok olmaya gerek yok
Gizemli olacak nedir Allah aşkına yeni bir tür mü keşfediyoruz. İnsan neyse o olmalı kendi olmalı doğal olmalı. Sevdiği insana nasıl bir yaklaşım da bulunacağına kendisi karar verebilmeli, başkalarının ağzına bakarak ilişki yürütmeye çalışmak a*tallıktan öteye gitmez o ilişki de olmaz zaten. Gizemli falan filan boşa rollenmeye gerek yok doğal olacaksın nasılsan kendini öyle kabullendireceksin
@lronHide kim başkasının ağzına bakıyor fetvamı verdik. Doğal olan kızları hep üzüyosunuz burada edebiyat yapma.
Bu konuda fetva verilmez düşünce belirtilir. Git doğal olan kızları üzenlere yap sitemini benim hakkımda yargılama da bulunma
@lronHide burada edebiyat kasma boş bunlar. gerçek hayatta senin karşılığın yok. Doğal insanları hep üzerler bu dünyada sende oylesindir
Sen böyle ön yargıda bulunmaya devam ettiğin sürece üzülmeye mahkumsun zaten bu konunun edebiyat veya doğal olmak ile alakası yok
@lronHide doğallıktan söz eden sensin? Ben 28 yaşındayım bir çok erkek arkadaşım oldu kime doğal olsam ebemi öptü? Ama tam tersi olunca değere bindim nasıl oluyor bu?
23 yaşındayım benimde ilişkilerim oldu hiç birinde de doğallığımdan ödün vermedim ve hâlâ daha öyle yapmayı düşünüyorum. Değere binmek için karakterimi farklı kılmam gerekmiyor, yapmacık bir tavırla ilişki yürütmeye çalışmak kendini kandırmaktan öteye gitmeyecektir bu düşüncemin de sonuna kadar arkasındayım
@lronHide yav he he
Gece gece vereceğim cevaplar ile seni tatmin etme gibi bi zorunluluğum yok ablacım
@lronHide Abla sensin
"abla sensin" gibi vereceğin cevaplar benden büyük olduğun gerçeğini değiştirmeyecek
@lronHide hiçte bile ya yaş rakamdır sadece kendini hissettiği yastadır insan
E yani haklısın buda kendini bi nevi avutma yöntemi.
asıl sevgiliye sormak normal soru kendi icinde çelişiyor
Peki
Değildir, regl olmak ayıp bi şey değil söylemek de öyle
Haklısınız
Kesinlikle ayıp değildir. Ayrıca regl olmak çok doğal bir vücut fonksiyonudur. Bunda da utanılacak bir şey görmüyorum.
Evet normal
Değil ve değilim. Ne alaka her şeyi buna bağlamak bu erkekler hep böyle alakasız ve asılsız şeyler düşünüyorlar. Gerçekleri kabul etmek zor ama
Erkekler işte
Hayır değil ya regl olmak ayıp değil zaten erkek sünnet olunca parti yapıyorlar reg olmak mı ayıp
Ayıp değil de özel bir konu ya ondan
Hayır tabiki! Bu asla ayıp bir şey değildir fazlasıyla normal bir durum utanılacak bir şey asla değil
Bencede
Değil bence sevgilin sonuçta, güzel etkileri var söylemenin sana daha anlayışlı yaklaşıyor ya da ufak sürprizler yapıyor
Hepsi yapmıyor
İlişkinizin hangi düzeyde samimiyette olduğuna göre değişebilir uzun süren ilişkilerde söylenebilir
Evet doğru
bazı erkeklerden regl ne daha onu bile bilmiyor. benim iki abimde böyle. o yüzden kişiye göre değişir diye düşünüyorum.
Bu devirde bilmeyen yok denecek kadar az olabilir
yok be abla ne ayıbı ben benimkini regl olduğum gerekçesiyle saatlim dövüyorum
O da güzel
Regl olmak ya da bunu söylemek ayıp değil gayet normal
Bencede
Çok doğal bir şey neden ayıp olsun ama durduk yere demek saçma yani gözüne neden sokarsın ki?
Her zaman söylenmez
Değil tabi ki regl olmak çok doğal bi döngü bunun ayıbı mı olur
Olmaz evet
Bence ayıp dil sonuçda senin sevgilin senin ne durumda oldunu bilmesi lazim
Katılıyorum
Niye ayip olsun mesal benim bababm bile annemi biliyir ve beni
Ne güzel
Ayıp değil bence. O dönem gergin dalgın duygusal oluyoruz bilmesi iyi olur
Ruh halimiz çok değişiyor
Erkekler Ne Diyor
Regl olmak ayıp mı ki ayıp olsun doğal insani ve zor bir süreç
Çok doğru
Bence değil. Eski kız arkadaşlarım soylemeseler bile, ben davranışlarından anlıyordum.
Çok belli ediyoruz
Belli etmek bir yana, çoğu fazla hareketli ve istekli oluyordu. Bazıları da sınırlı.
Evet doğrudur
👌
😊
.🙂
İlişki mahremiyeti paylaşacak olgunluğa erişmiş ise neden ayıp olsun?
Aynen öyle evet
Her seni ayar ettiğinde ben reglim de darla bak regline diye😅 yav bu nasıl soru
O da güzel
Bence ayıptır yani, zorda kalmadığı sürece söylenmemeli
Haklısınız
Herkesin görüşü düşüncesi farklıdır şimdi, burada bende haklıyım, ayıp görmeyen de haklı, şöyle açıklık getirelim, afedersiniz ilişki yaşanmamışsa eğer ki çok zorda kalınmadıysa bir ihtiyaç olmadıysa söylenmemeli bence, ama tekrar affınıza sığınarak söylüyorum, ilişki yaşanmışsa ve devam ediliyorsa o zaman söyleyebilirsiniz, bunda bir problem yoktur, herkesin görüş açısı farklıdır ama.
Çok teşekkür ederim
Ne demek rica ederim, ben teşekkür ederim
Rica ederim
Evet tabiki onu ilgilendirmez çinkü eşin degil
Mahremiyet önemli çok önemli yoksa zıvanadan çıkar mahremiyet
Çoğu söylüyor aslında
Abijimm kim sokuyorr bunlarıı kafanıza yaaoovv? Tabi ki değil, sevgilin o senin? Hiçbir zaman ayıp değildir ama gereksizdir (Diğer insanlara söyleyebilmek falan.)
Ne bileyim özel bir konu ya ondan
Hayır canım alakası yok, sevgilin bunu bilebilir ve bilsin zaten :)
Tercih meselesi söylemek
Bazen ruh halini ve sorunlarını anlayabilmesi için söylemen sağlıklı olabilir bence :)
Evet yaa
Tabi ki senin tercihin sonuç olarak.. ama üzerinde baskı yaratmasını gerektiren bi konu değil bence :)
Evet doğru
söylemem gerektiği durumlarda sölücen, yoksa ısrar eder durur
Haklısınız
Mahrem bir durum ayıp değil ama mahrem.
Sıradan birine söyleyen kadın basit bir kadındır.
Ama sevgiliye her şey söylenir
Herkese söylenmez
Yoo bence günümüz koşullarında gayet normal 1 daha fazla ilgi gösterir
Bazıları ilgilenmiyor
Buna bir şey diyemem okuzluk farklı
Çok doğru
Haahahh
:D
Benim kiz arkadaslarim soyluyordu neden ayıp olsun hatta ona gore tedbir alıp itişmiyordum
Herkes söylemiyor
Ayıp değil bence Sevgilin ile Samimiyetin iyiyse Bence Utanmana gerek yok
Peki çok teşekkür ederim
Durduk yere söylemenin gereği olduğunu düşünmüyorum ama konusu geçerse söylenebilir.
Peki çok teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
😊
Yani iyi bir şey mi
Evet
🙂😊😊
Hayır canım, niye ayıp olsun? Söylemezsen ayıp edrsin.😂
Olabilir
Ayıp değil tabi canım yapicak bişey yok hem daha iyi söylemeniz adam kendini ona göre ayarlar
Aynen öyle
Kadinlarin regl oldugunu bilmeyen erkek mi kaldi ki
Yeni degilsen soylenebilir ne var bunda
Çoğu biliyor doğru
Evet
Teşekkür ederim
Söyleki bilsin hadi gel yapalım derse o zaman yine kalkıp söyleyecen ayıplık birsey yok
Bilmeliler
Oda seninle gününümü sayacak
Gerek yok
Bilirim sevdiğim kadının ne zaman regl olacağını
Ne güzel ya gerçekten
Aynen 🙃
Tebrik ederim
Teşekkür ederim
Rica ederim
Söylemeye gerek yok çünkü gününü tutuyorum
İlginç
Neden ilginç ki
Ilk kez sende duyuyorum yeminle 😅
@Meeerrrooo 😂🤣😂 bunu en iyi sen anlarsın bence 🤭🤭
🤔🤔🤔 anlamadim yeminle sacma geldi biraz.
Gününü tutuyorum deyince
Bir erkeğin sevdiği kişinin bu şekilde gününü tutması neden sizi rahatsız ediyor ki veya size değişik saçma geliyor ki
Sevdiğim kişinin mutlu gününde yanındayım her zaman ama bu ağrılı işkence dolu gününü bilmek ona göre davranmak o günlerde yanında olmak mutluyken beraber gulmek varsa hastayken veya üzülürken de beraber ağrı çekelim diye tutuyorum 🤷♂️
Hmmmm vay beee
Alışık olmayınca
Bunu her erkek yapmali bence diyeb düşünüyorum açıkçası görülmeyen sevgiyi aşkı hissettirmek için önemli bence
Katılıyorum
🤝🤝🤝 umarım Karşındaki kisi bu şekilde düşünüyor olur ve mutlu eder seni
Umarım
Neden ayıp olsun onun bedenj benim zaten
Farklı bir yaklaşım
ayıptır git yan komşuya söyle
Tamam
Değildir, doğan gereği olacaksın tabi.
Evet teşekkür ederim
Merhaba, hayır bu neden ayıp olsun ki?
Ne bileyim özel bir konu ya ondan
Evet tabii ki özel bir konu ama hayatın içerisinde fizyolojik bir döngüde olan bir durumdu ve bunu sevgilinin eşin bilmesinden daha doğal bir şey yok hayır zaten ulu orta her yerde herkesle konuşacak bir konu değil o konuda sana katılıyorum ama insan özel şeylerini eşiyle ve sevgilisiyle paylaşıyor
Aynen
Ne sevgilisi ya, şimdi kadınlar regl olduğunu söylemeye çalışıyor, arkadasina bile
Tabi doğru
Neden ayıp olsun kadınların doğasında var
Özel bir konu olduğu için
Bu tür konuşmalar yapıyormısınuz
Sevgilim yok aslında sadece merak ettim sordum teşekkür ederim
Yani mağarada yaşamıyorsa
Sevgilim yok aslında sadece merak ettim sordum teşekkür ederim
Değildir söylemesen de olabilir size bağlı
Teşekkür ederim
Ricaaa
:)
Hayır, hayatın olağan akışıdır.
Aynen öyle evet ya
çokkk çokkk ayıp ıyyyyyy 😂
Anladım peki teşekkür ederim