• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

Sevgiliye regl olduğunu söylemek ayıp mıdır? (Sayfa 2)

Nickbulamadim91
Nickbulamadim91 Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1115
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliye regl olduğunu söylemek ayıp mıdır?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar Ne Diyor

132
Kızların Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • Kelebek_kızz
    Kelebek_kızz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Ağrı ve stres altında olacağımız için münasip bir cümle ile söylenebilir.

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
  • Askozade
    Askozade Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Neden ayıp olsun, onun anası bacısı olmuyor mu? 😄

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Oluyorlar

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Neden ayıp olsun herşeyim o benim regl ayıp bir şey değildir ayrıca

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Haklısınız evet

  • MoonlightMist_
    MoonlightMist_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Öpüşürken utanmayanlar bunu söylemekten mi utanacak.

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Utananlar oluyor

      Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    O kişiye bağlıdır, sevgilini yakın görüyorsan söyleyebilirsin.

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Tabii ki de

      Yorumla
  • Çiçek_kız007
    Çiçek_kız007 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ağrılı ve stresli olacağım için usulünce söylerim..

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Peki teşekkür ederim

      Yorumla
  • bsrtpl
    bsrtpl Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    ayip oldugunu sanmiyorum niye ayip olsun ki gayet normal birsey.

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Özel bir konu ya ondan ya

      Yorumla
  • Ben_köpraa
    Ben_köpraa Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Olabilecek en normal şey asıl regl olduğunu bilip ilgilenmemesi ayıptır

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      İlgisizlik sıkıntı

      Yorumla
  • neolldiicigerimm
    neolldiicigerimm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Yoo onlar sünnet olunca bütün dünyaa duyuyor ama sjsjjjs

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çok mantıklı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Kanlı kulot fotoğrafını gönderip haber veriyorum normali bu değil mi

    2
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      O daha da ilginç

      Yorumla
  • sedaaayimm
    sedaaayimm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 19
    1 yıl

    Hayri değil tabiki de hatta güven verir. Sevgilininde hoşuna gider eğer söylersen. Ped de alır çikolata da bence sorun değil niey ayıp olsun soru saçma

    2
    4 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Keşke alsalar mutlu etseler

      Yorumla
    • sedaaayimm
      sedaaayimm
      1 yıl

      Alan biriyle sevgili ol

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Umarım bulurum

      Yorumla
    • sedaaayimm
      sedaaayimm
      1 yıl

      Umarım bulursun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Yani bilmiyorum ki yani aranızda nasıl bir sohbet olduğuna bağlı olarak diye bilir ya da diyemezsin

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Genelde söyleniyor

      Yorumla
  • azrawz1
    azrawz1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 19
    1 yıl

    Kesinlinkle değil onun sünnet olup yüz kişiyle tören yapması ayıp değil de benim regl olduğumu söylemrm mi ayıp olacak hayır hiç sanmıyorum, aksine ben söylerim ve sevgilim de bana o hafta elinden geldiğince naif yaklaşır alttan almaya çalışır

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Mantıklı tabi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Söyleme bence bu kadar samimi olmaya gerek yok

    1
    20 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Fazla samimiyet ilişkinin bokunu çıkartıyor

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Abla normal bir arkadaşından bahsetmiyor sevgilisinden bahsediyor, sevgilisi ile samimi olmayacaksa kiminle olacak?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide sevgilim diye herşeyimi bilmesine gerek yok

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çok samimiyet tez ayrılık getirir

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Tamam işte bak bu senin düşüncen, ve bu düşünceni herkese empoze etme olur mu sadece sana özel bir şey olarak kalmaya devam etsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide gizemli olacak kadın biraz. Fazla samimiyet gizemi ortadan kaldırıyor. Ben samimi olmayacak demiyorum sevgililer sadece çok olmaya gerek yok

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Gizemli olacak nedir Allah aşkına yeni bir tür mü keşfediyoruz. İnsan neyse o olmalı kendi olmalı doğal olmalı. Sevdiği insana nasıl bir yaklaşım da bulunacağına kendisi karar verebilmeli, başkalarının ağzına bakarak ilişki yürütmeye çalışmak a*tallıktan öteye gitmez o ilişki de olmaz zaten. Gizemli falan filan boşa rollenmeye gerek yok doğal olacaksın nasılsan kendini öyle kabullendireceksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide kim başkasının ağzına bakıyor fetvamı verdik. Doğal olan kızları hep üzüyosunuz burada edebiyat yapma.

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Bu konuda fetva verilmez düşünce belirtilir. Git doğal olan kızları üzenlere yap sitemini benim hakkımda yargılama da bulunma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide burada edebiyat kasma boş bunlar. gerçek hayatta senin karşılığın yok. Doğal insanları hep üzerler bu dünyada sende oylesindir

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Sen böyle ön yargıda bulunmaya devam ettiğin sürece üzülmeye mahkumsun zaten bu konunun edebiyat veya doğal olmak ile alakası yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide doğallıktan söz eden sensin? Ben 28 yaşındayım bir çok erkek arkadaşım oldu kime doğal olsam ebemi öptü? Ama tam tersi olunca değere bindim nasıl oluyor bu?

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      23 yaşındayım benimde ilişkilerim oldu hiç birinde de doğallığımdan ödün vermedim ve hâlâ daha öyle yapmayı düşünüyorum. Değere binmek için karakterimi farklı kılmam gerekmiyor, yapmacık bir tavırla ilişki yürütmeye çalışmak kendini kandırmaktan öteye gitmeyecektir bu düşüncemin de sonuna kadar arkasındayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide yav he he

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Gece gece vereceğim cevaplar ile seni tatmin etme gibi bi zorunluluğum yok ablacım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide Abla sensin

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      "abla sensin" gibi vereceğin cevaplar benden büyük olduğun gerçeğini değiştirmeyecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @lronHide hiçte bile ya yaş rakamdır sadece kendini hissettiği yastadır insan

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      E yani haklısın buda kendini bi nevi avutma yöntemi.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    asıl sevgiliye sormak normal soru kendi icinde çelişiyor

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Değildir, regl olmak ayıp bi şey değil söylemek de öyle

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
  • ozlem_tsn
    ozlem_tsn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 19
    1 yıl

    Kesinlikle ayıp değildir. Ayrıca regl olmak çok doğal bir vücut fonksiyonudur. Bunda da utanılacak bir şey görmüyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Evet normal

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Değil ve değilim. Ne alaka her şeyi buna bağlamak bu erkekler hep böyle alakasız ve asılsız şeyler düşünüyorlar. Gerçekleri kabul etmek zor ama

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Erkekler işte

      Yorumla
  • Duruuusss
    Duruuusss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    Hayır değil ya regl olmak ayıp değil zaten erkek sünnet olunca parti yapıyorlar reg olmak mı ayıp

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Ayıp değil de özel bir konu ya ondan

      Yorumla
  • Hellometkai
    Hellometkai Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    Hayır tabiki! Bu asla ayıp bir şey değildir fazlasıyla normal bir durum utanılacak bir şey asla değil

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • VanillaFlowerLove
    VanillaFlowerLove Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    Değil bence sevgilin sonuçta, güzel etkileri var söylemenin sana daha anlayışlı yaklaşıyor ya da ufak sürprizler yapıyor

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Hepsi yapmıyor

      Yorumla
  • Kbrklnckbr
    Kbrklnckbr Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    İlişkinizin hangi düzeyde samimiyette olduğuna göre değişebilir uzun süren ilişkilerde söylenebilir

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Evet doğru

      Yorumla
  • EscFlower
    EscFlower Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    bazı erkeklerden regl ne daha onu bile bilmiyor. benim iki abimde böyle. o yüzden kişiye göre değişir diye düşünüyorum.

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Bu devirde bilmeyen yok denecek kadar az olabilir

      Yorumla
  • veneficien
    veneficien Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    1 yıl

    yok be abla ne ayıbı ben benimkini regl olduğum gerekçesiyle saatlim dövüyorum

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      O da güzel

      Yorumla
  • Nwacnt
    Nwacnt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    1 yıl

    Regl olmak ya da bunu söylemek ayıp değil gayet normal

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • çiçeklerdali
    çiçeklerdali Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    1 yıl

    Çok doğal bir şey neden ayıp olsun ama durduk yere demek saçma yani gözüne neden sokarsın ki?

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Her zaman söylenmez

      Yorumla
  • anonim_e
    anonim_e Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    Değil tabi ki regl olmak çok doğal bi döngü bunun ayıbı mı olur

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Olmaz evet

      Yorumla
  • Lale_lale1
    Lale_lale1 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    1 yıl

    Bence ayıp dil sonuçda senin sevgilin senin ne durumda oldunu bilmesi lazim

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • Berna7432
    Berna7432 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    1 yıl

    Niye ayip olsun mesal benim bababm bile annemi biliyir ve beni

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Ne güzel

      Yorumla
  • Majesty___
    Majesty___ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    1 yıl

    Ayıp değil bence. O dönem gergin dalgın duygusal oluyoruz bilmesi iyi olur

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Ruh halimiz çok değişiyor

      Yorumla
  • Daha fazla (72)

Erkekler Ne Diyor

113
Erkeklerin Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • Sky_Walkerr
    Sky_Walkerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Regl olmak ayıp mı ki ayıp olsun doğal insani ve zor bir süreç

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
  • KSM-Y
    KSM-Y Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Bence değil. Eski kız arkadaşlarım soylemeseler bile, ben davranışlarından anlıyordum.

    0
    6 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çok belli ediyoruz

      Yorumla
    • KSM-Y
      KSM-Y
      1 yıl

      Belli etmek bir yana, çoğu fazla hareketli ve istekli oluyordu. Bazıları da sınırlı.

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Evet doğrudur

      Yorumla
    • KSM-Y
      KSM-Y
      1 yıl

      👌

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      😊

      Yorumla
    • KSM-Y
      KSM-Y
      1 yıl

      .🙂

      Yorumla
  • ModalıMrA
    ModalıMrA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    İlişki mahremiyeti paylaşacak olgunluğa erişmiş ise neden ayıp olsun?

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Aynen öyle evet

      Yorumla
  • Gizlidedikdaaa
    Gizlidedikdaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 87%
    1 yıl

    Her seni ayar ettiğinde ben reglim de darla bak regline diye😅 yav bu nasıl soru

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      O da güzel

      Yorumla
  • Ceyhunn26
    Ceyhunn26 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 95%
    1 yıl

    Bence ayıptır yani, zorda kalmadığı sürece söylenmemeli

    0
    5 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
    • Ceyhunn26
      Ceyhunn26
      1 yıl

      Herkesin görüşü düşüncesi farklıdır şimdi, burada bende haklıyım, ayıp görmeyen de haklı, şöyle açıklık getirelim, afedersiniz ilişki yaşanmamışsa eğer ki çok zorda kalınmadıysa bir ihtiyaç olmadıysa söylenmemeli bence, ama tekrar affınıza sığınarak söylüyorum, ilişki yaşanmışsa ve devam ediliyorsa o zaman söyleyebilirsiniz, bunda bir problem yoktur, herkesin görüş açısı farklıdır ama.

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Ceyhunn26
      Ceyhunn26
      1 yıl

      Ne demek rica ederim, ben teşekkür ederim

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Evet tabiki onu ilgilendirmez çinkü eşin degil

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Mahremiyet önemli çok önemli yoksa zıvanadan çıkar mahremiyet

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çoğu söylüyor aslında

      Yorumla
  • ogzzsh
    ogzzsh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    1 yıl

    Abijimm kim sokuyorr bunlarıı kafanıza yaaoovv? Tabi ki değil, sevgilin o senin? Hiçbir zaman ayıp değildir ama gereksizdir (Diğer insanlara söyleyebilmek falan.)

    0
    7 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Ne bileyim özel bir konu ya ondan

      Yorumla
    • ogzzsh
      ogzzsh
      1 yıl

      Hayır canım alakası yok, sevgilin bunu bilebilir ve bilsin zaten :)

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Tercih meselesi söylemek

      Yorumla
    • ogzzsh
      ogzzsh
      1 yıl

      Bazen ruh halini ve sorunlarını anlayabilmesi için söylemen sağlıklı olabilir bence :)

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Evet yaa

      Yorumla
    • ogzzsh
      ogzzsh
      1 yıl

      Tabi ki senin tercihin sonuç olarak.. ama üzerinde baskı yaratmasını gerektiren bi konu değil bence :)

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Evet doğru

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    söylemem gerektiği durumlarda sölücen, yoksa ısrar eder durur

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
  • ZaFeRr41
    ZaFeRr41 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    1 yıl

    Mahrem bir durum ayıp değil ama mahrem.
    Sıradan birine söyleyen kadın basit bir kadındır.
    Ama sevgiliye her şey söylenir

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Herkese söylenmez

      Yorumla
  • sordum05
    sordum05 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    1 yıl

    Yoo bence günümüz koşullarında gayet normal 1 daha fazla ilgi gösterir

    0
    5 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Bazıları ilgilenmiyor

      Yorumla
    • sordum05
      sordum05
      1 yıl

      Buna bir şey diyemem okuzluk farklı

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
    • sordum05
      sordum05
      1 yıl

      Haahahh

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      :D

      Yorumla
  • maskulenbirey
    maskulenbirey Takip Et
    Xper 2 Yaş: 101
    1 yıl

    Benim kiz arkadaslarim soyluyordu neden ayıp olsun hatta ona gore tedbir alıp itişmiyordum

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Herkes söylemiyor

      Yorumla
  • Hmzpnd1907
    Hmzpnd1907 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    Ayıp değil bence Sevgilin ile Samimiyetin iyiyse Bence Utanmana gerek yok

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Peki çok teşekkür ederim

      Yorumla
  • Keriminiz
    Keriminiz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    1 yıl

    Durduk yere söylemenin gereği olduğunu düşünmüyorum ama konusu geçerse söylenebilir.

    0
    6 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Peki çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Keriminiz
      Keriminiz
      1 yıl

      Rica ederim ne demek

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      😊

      Yorumla
    • Keriminiz
      Keriminiz
      1 yıl

      Yani iyi bir şey mi

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Keriminiz
      Keriminiz
      1 yıl

      🙂😊😊

      Yorumla
  • Metin045
    Metin045 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    1 yıl

    Hayır canım, niye ayıp olsun? Söylemezsen ayıp edrsin.😂

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
  • Kerem_46
    Kerem_46 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    1 yıl

    Ayıp değil tabi canım yapicak bişey yok hem daha iyi söylemeniz adam kendini ona göre ayarlar

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Poyrazgunes
    Poyrazgunes Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    1 yıl

    Kadinlarin regl oldugunu bilmeyen erkek mi kaldi ki
    Yeni degilsen soylenebilir ne var bunda

    0
    3 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Çoğu biliyor doğru

      Yorumla
    • Poyrazgunes
      Poyrazgunes
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • 35kalktıinmiyor
    35kalktıinmiyor Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    1 yıl

    Söyleki bilsin hadi gel yapalım derse o zaman yine kalkıp söyleyecen ayıplık birsey yok

    0
    3 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Bilmeliler

      Yorumla
    • 35kalktıinmiyor
      35kalktıinmiyor
      1 yıl

      Oda seninle gününümü sayacak

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Gerek yok

      Yorumla
  • shadow0707
    shadow0707 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Bilirim sevdiğim kadının ne zaman regl olacağını

    2
    5 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Ne güzel ya gerçekten

      Yorumla
    • shadow0707
      shadow0707
      1 yıl

      Aynen 🙃

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Tebrik ederim

      Yorumla
    • shadow0707
      shadow0707
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • frankejstan013
    frankejstan013 Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 45%
    1 yıl

    Söylemeye gerek yok çünkü gününü tutuyorum

    1
    13 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      İlginç

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Neden ilginç ki

      Yorumla
    • Meeerrrooo
      Meeerrrooo
      1 yıl

      Ilk kez sende duyuyorum yeminle 😅

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      @Meeerrrooo 😂🤣😂 bunu en iyi sen anlarsın bence 🤭🤭

      Yorumla
    • Meeerrrooo
      Meeerrrooo
      1 yıl

      🤔🤔🤔 anlamadim yeminle sacma geldi biraz.

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Gününü tutuyorum deyince

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Bir erkeğin sevdiği kişinin bu şekilde gününü tutması neden sizi rahatsız ediyor ki veya size değişik saçma geliyor ki
      Sevdiğim kişinin mutlu gününde yanındayım her zaman ama bu ağrılı işkence dolu gününü bilmek ona göre davranmak o günlerde yanında olmak mutluyken beraber gulmek varsa hastayken veya üzülürken de beraber ağrı çekelim diye tutuyorum 🤷‍♂️

      Yorumla
    • Meeerrrooo
      Meeerrrooo
      1 yıl

      Hmmmm vay beee

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Alışık olmayınca

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      Bunu her erkek yapmali bence diyeb düşünüyorum açıkçası görülmeyen sevgiyi aşkı hissettirmek için önemli bence

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      1 yıl

      🤝🤝🤝 umarım Karşındaki kisi bu şekilde düşünüyor olur ve mutlu eder seni

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Umarım

      Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    1 yıl

    Neden ayıp olsun onun bedenj benim zaten

    1
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Farklı bir yaklaşım

      Yorumla
  • Fatih_6363
    Fatih_6363 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    ayıptır git yan komşuya söyle

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • 1kahveyenedersin
    1kahveyenedersin Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Değildir, doğan gereği olacaksın tabi.

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Evet teşekkür ederim

      Yorumla
  • didakdik
    didakdik Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Merhaba, hayır bu neden ayıp olsun ki?

    0
    3 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Ne bileyim özel bir konu ya ondan

      Yorumla
    • didakdik
      didakdik
      1 yıl

      Evet tabii ki özel bir konu ama hayatın içerisinde fizyolojik bir döngüde olan bir durumdu ve bunu sevgilinin eşin bilmesinden daha doğal bir şey yok hayır zaten ulu orta her yerde herkesle konuşacak bir konu değil o konuda sana katılıyorum ama insan özel şeylerini eşiyle ve sevgilisiyle paylaşıyor

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ne sevgilisi ya, şimdi kadınlar regl olduğunu söylemeye çalışıyor, arkadasina bile

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Tabi doğru

      Yorumla
  • BirşeySorabilirmiyim
    BirşeySorabilirmiyim Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 65%
    1 yıl

    Neden ayıp olsun kadınların doğasında var

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Özel bir konu olduğu için

      Yorumla
  • Coşkunn00
    Coşkunn00 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 96%
    1 yıl

    Bu tür konuşmalar yapıyormısınuz

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Sevgilim yok aslında sadece merak ettim sordum teşekkür ederim

      Yorumla
  • Yolgezer72
    Yolgezer72 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Yani mağarada yaşamıyorsa

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Sevgilim yok aslında sadece merak ettim sordum teşekkür ederim

      Yorumla
  • kentdarkbluee
    kentdarkbluee Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Değildir söylemesen de olabilir size bağlı

    0
    3 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • kentdarkbluee
      kentdarkbluee
      1 yıl

      Ricaaa

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      :)

      Yorumla
  • Geceucanpirasa3452
    Geceucanpirasa3452 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır, hayatın olağan akışıdır.

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Aynen öyle evet ya

      Yorumla
  • amara21211
    amara21211 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 40%
    1 yıl

    çokkk çokkk ayıp ıyyyyyy 😂

    0
    1 Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Anladım peki teşekkür ederim

      Yorumla
  • Daha fazla (53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Sevgiliye regl olduğunu söylemek ayıp mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgiliye regl olduğunu söylemek ayıp mı? 22 cevap verildi
Sevgiliye ped aldırmak ayıp bir şey mi? 60 cevap verildi
Sevgiliyi cok kiskanmak kezbanlik mi? 10 cevap verildi
Sevdiğinize regl olduğunuzu söyler misiniz ayıp olur mu? 10 cevap verildi
Sevgiliye/eşe ağda yapmak ayıp mıdır? 71 cevap verildi
Sevgiliye miyavlamak itici mi? 56 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨