Çok yoğun regl ağrısı hastalık olabilir mi?

6-7 senedir regl oluyorum ve her ay çok yoğun ağrılı geçiyor son 1 senedir iğne vurdurmama rağmen ağrım azalmıyor üstüne ilaçta içiyorum sıcak su torbası da koyuyorum ayaklarıma ama bi faydası olmuyor

inanın ki hüngür hüngür ağlatan bi ağrı çekiyorum bu yüzden doktora giden ve hastalığı çıkan var mı?

dipnot:hastane randevusu aldım içimi rahatlatmak amacıyla soruyorum

Çok yoğun regl ağrısı hastalık olabilir mi?
Cevapla