Adet (regl) düzensizliğine ne iyi gelir?

Adet düzensizliği var. Bu yüzden vücudumda tüyler kıllar oluyor ve bu aralar sanki artıyor gibi 2 3 aydır hiç adet görmedim. Bi çözümü var mı? Doktora gidiyorum oda bir şey yapmıyor polikistik over var her kızda olur diyip yolluyor napacam ben. İyice psikolojim bozuldu kendimi çok kötü hissediyorum

Adet (regl) düzensizliğine ne iyi gelir?
Cevapla