Anneleri de bu ağrıyı çekmedi mi neden çok kolaymıs gibi gösteriyorlar kadınlara saygı duyan yok mu veya doğum aşırı zor olduğunu düşünüyorum ama bundan ne olucak diyorlar benim babamda bu şekilde ve sevmiyorum
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bazı bayanlar o ağrıyı çekmiyor canım. Çok özenirim ne güzel ağrısız sızısız😔 Erkeklerin çoğu anlar halden ama kıvranıyoruz sonuçta
Yaşamayana her şey kolay. Onların bunu ciddiye almasına da çok ihtiyacımız yok sanki
45 yasindayim 2 cocugum var, ama cok sukurler olsun ki o dedigin 2 agriyi da hic yasamadim 😇😇🙏
Erkekler Ne Diyor
Hafife almıyoruz. Lakin periyodik bir şey olduğu için bu duruma tavırsızlaşma oluyor bence.
Hafife almıyorum çok zor bir süreç olduğunun farkındayım
evlenip çocuk olunca o ağrıyı fazla çekemezsin
dolayısıyla erkekler regli olayını anlayasıya kadar
anneleri hasta olsa bile anlamaz
Kim demisse yalan bu arada annem her döneminde hastanelik oluyor
Kadına göre değişiyor o zaman
Elbette
Sen önce erkeklere saygı duymayı öğren bacaksız ergen, sonra kadına saygıyı sorgularsın
Halbuki duygularım bu yönde
Erkeğe saygıyla bunun ne alakası var? Erkek bize saygı duyarsa tabiki bizde duyarız. Ama bizim çektiğimiz acıyı küçümsüyorsa neden saygı duyalım ki?
@irem34687 erkeğe yaşatılan o duygusal değişimin erkekte bıraktığı etkiyi ve psikolojiyi anlayamadığı için saygı duymaması en somut örnek. Dünya benim etrafımda dönüyor, sadece benim acım var, herkes beni anlasın ben kimseyi anlamayayım kafası düşük zeka emaresidir
Bir şeye saygı duymak için illa o duyguyu yaşaman gerekmiyor. Bence empati yapamamak düşük zeka emaresidir. Sana git regl ol demiyoruz zaten sadece öyle olunca canımız acıyor bu gayet anlaşılır normal bir cümle bence. Sadece benim acım var diye bir şey de demedim sadece bu konu üzerinden konuşuyorum
Erkeklere göre sadece kendi işleri zor. Bizim arkadaş iki gün evde yalnız kaldı abi dedi evi işi zormuş annem gidince anladım diyor. Normal doğum zor ya. Allah kolaylık versin. Başa gelmeyen şeyin ne olduğunu bilemezler.
Ben hafife almıyorum, olgun erkek olma ile alakası var bunun. Olgun bir adam ile konuşmak istersen buradayım.
Kadınların tek vurduğu yer biyolojik etkenler , gerisinde bir şey diyemiyorsunuz
Hayır sizinde üstlendiğiniz görevleri ben gayet açık ve net bir şekilde saygı duyuyorum sizin de üstünüzde olan sorumluluklar var ben hiçbir zaman bütün erkekleri aynı kefeye koymadım sizlerin de ailesi için çabalaması büyük saygı duyulacak bir şey
Başına gelmezse anlamaz
Empati yok
Çekmedikleri için
Mantıklı
İnsan başına gelmeyince ne anlam bilir nede saygı duyar
Haklısınız 🙂
Sanki hayat sadece onların tarafından dönüyor gibi ama siz olmasanız hayatın hiç bir anlamı olmadığını yeri geldiğinde herkesin canının acıdığını
Böylesi kaldı mı ya gerçekten bu düşüncede olmaniz beni etkiledi
Demeki kalmış ki yazıyorum 😂
Regl ağrısını hafife almıyoruz ki
Kimsenin hafife aldığı yok sen neden kuruluyosun
Eğer yorumları okursan beni anlarsın
Baba başta olmak üzere hafife alıyor bilmiyorum ben daha nasıl açıklayabilirim
çokk zorr
alan kim
Çokta abartmaya gerek yok
Of ne toxic insansın her yerde saçma tavırlar sergiliyosun kaç kere çektin de abartılacak bir şey olup olmadığını söylüyosun
Her kız çekiyor özel bişey değil
Harbi neden bu zihniyettesiniz bir kere empati yapmayı düşünsenize ben hiçbir zaman erkeklerin hiçbir ağrısını hafife almadım siz neden bu şekilde düşünüyorsunuz
Her kız çekiyor bunu herkes biliyor ztn ama her kızın çektiği acı bir değil bazısı acısız yaşıyor bazılarının daha özel problemleri olabiliyor bunu bilemezsin
Özel bir şey olup olmamasını sorgulamıyoruz saygı duyun diyoruz ağrıdığında geçer ya demek yerine bizi rahatlaticak kelimeler kullanın
Yaaa malum bolgemize darbe aldiğimiz zaman niye kahkaha atiyosunuz acaba. Sonra utanmadan toxic diyolar
Peki benim bu şekilde düşündüğümü sana kim söyledi fakat görüyorum ki sen bu şekilde düşünüyorsun
Genel olarak böyle
Ben kimse bi yerine darbe aldı diye kahkaha atmadım sadist bi insan değilim insanlar acı çektiğinde üzülen birisiyim herkes bir değil bunu anlamıyorsunuz
Genelleme yapma ben her erkeği aynı kefeye koymuyorum ama lütfen sizin de doğru düzgün bir düşünceniz olsun abartılacak bir şey yokmuş senin annen çekmiyor mu bu acıyı anne abartma ya desene o zaman ama ben hiçbir zaman ya altı üstü bir darbe yediniz abartmayın demiyorum
Eski kadınlar harbi kadinlardi şimdiki gbi naylon değil
Tamam bi düzgün sensin naylon erkeği
@Selinkorkmazz003 hoşşşt
Size cidden iyilik yaramıyor empati yapsak iyi söz söylesek nafile demekki sizin gibi genelleme yapmak lazım kötü davranmak lazım belki öyle anlarsınız
@Selinkorkmazz003 kötülük yapan kötülük bulur
Tamam işte hak ettiğini buluyosun
@Selinkorkmazz003 buldugumu da iade ediyorum
Kudurmasan mı gelde lincleme işte eski erkeklerde harbi erkekti sizin gibi değildi daha doğrusu senin gibi
La ne kudurcam ezikler umrumda misiniz ki gidin bir köşede agrinizi çekin kafa sisrmeyin bize ne. İki damla kan akitacaksiniz diye kimsenin umrunda degilsiniz
Almıyorum
Hafif çünkü
Herkesin çektiği acı bir değil
Ferihanında öyleydi
Ben ferihayım ztn merhaba
He ben de emir
Cok agrili oluyor ya
Kaçıncı günün