Erkekler regl ağrısını neden hafife alıyor?

Anneleri de bu ağrıyı çekmedi mi neden çok kolaymıs gibi gösteriyorlar kadınlara saygı duyan yok mu veya doğum aşırı zor olduğunu düşünüyorum ama bundan ne olucak diyorlar benim babamda bu şekilde ve sevmiyorum
Erkekler regl ağrısını neden hafife alıyor?
Cevapla