Babanıza, abinize ya da erkek kardeşinize regl olduğunuzu söylüyor musunuz?

Yarın dedemin ölüm yıl dönümü babam da abimle bana yarın mezarlığa gidelim sizde dedeniz için kuran okuyun dedi bende ben yarın gelemem okuyamam da dedim. Abimde dedem için okuyacaksın ölüm yıl dönümü okumaz mi insan dedi. Bende keyfimden okumamazlik yapmıyorum özel günümdeyim dedim. Annem de beni çağırdı abinle babana niye söylüyorsun söyleme bi daha dedi bende anneme ne dedim sanki utanılacak bisey değil sonuçta ayrıca abim o zaman okuyamam deyince uzatmasaydi dedim gittim. Çok saçma bence böyle düşünülmesi
Babanıza, abinize ya da erkek kardeşinize regl olduğunuzu söylüyor musunuz?
Cevapla