Regl olduğunuzu babanıza/abinize söyler misiniz? Sizce söylenebilir mi?

Regl olduğunuzu babanıza/abinize söyler misiniz? Sizce söylenebilir mi?
İster istemez belli oluyor aslında ve sevgiliye söylemekten daha doğal bir durum diye düşünüyorum 😃 Hatta erkekler puzzle çözer gibi davranıyor, sinirlenince hemen olayı regle çekip “sen regl felan mısın? çikolata alıp geleyim 😃” lafını duymuşsunuzdur 🤓

Siz nasıl davranıyorsunuz? Regl olunca bunu babanıza/abinize belli ediyor musunuz? Sizce söylenmeli mi söylenmemeli mi?
Söylenir, niye söylenmesin ki 🤔
Söylenmez bence 😕
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Regl olduğunuzu sevgilinize söyler misiniz; beyler sizce söylenmeli mi? ↗

İnanın cevaplara şaşırıyorum 😱 sevgiliye söylenir ama babaya söylenmez mi? Çoğunluk sevgiliye söylenmeli demiş geçen sorduğumda.

Sevgili dediğiniz “elin oğlu” yahu. Kaç kişi sevgilisi ile evleniyor ya da evlendi? Sanarsın kocasına söylüyor.

Ped bitince evde kimden istiyorsunuz? Hiç böyle bir durumda kalmadınız mı? Sevgiliye söyleniyorsa babaya/abiye zaten söylenir.
Regl olduğunuzu babanıza/abinize söyler misiniz? Sizce söylenebilir mi?
Cevapla