Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Regl olduğunuzda en çok neyden şikayet ediyorsunuz?

MasalliaPolatova sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Regl olmuyorum bebeim😃
O ne demek kız 😨
Olmuyorum😑
Nedeeen her şey yolunda mı?
Sancıdan şikayetçiyimm
Kesinlikle şişkinlik ve ağrı. Ilk gün çok kötü oluyorum, keske her kadının ilk regl gününde izin verilse de izinli sayilsalar shgsgaa
Direk reglden şikayetçiyimm😂 sancısından, ruh halimden, sinirimden ve cidden bazen istek olur hani hormonlardan regl kapatılsınnn
Göğüslerim için üzülüyorum o batma hissi için
Çikolata yeme isteğim 2x oluyor.
ağrı ve huysuzluk
Sürekli lavaboya girmekten😂
Pedin verdigi rahatsızlık
Ağrı ve kusmak☹
Regl gecikmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar