Reglim kesilti mi? Yoksa gecikti mi?

Reglim her zaman 3 4 gün gecikirdi şimdi ise tam 1 ay olmadım may ayı oldum ama Haziran olmadım Temmuz yani bu ay olmama 3 gün kaldı 28 olmalıyım galiba sorunu biliyorum aşırı egzersiz ve kısıtlayıcı diyet yüzünden may ayı regl oldukdan sonra aşırı egzersiz ve kısıtlayıcı diyet yaptım yağ tuketmedim hormonlarım bozulmuş ola bilir mi? (Şimdi çok yağlı yemeklrr yeyiyorum sizce bu ay 28 olurmuyummm?

Reglim kesilti mi? Yoksa gecikti mi?
Cevapla