idrar yaptığında kan gelmez , kan üretredan gelmiyor rahminden geliyor sen oturur pozisyonda olduğun için damlayabilir o zaten gelecekti yani şimdi anladın mı
Regl olunca kanı tutabilmen mümkün değil. Tuvalete gittiğinde, çişini kakanı yaparken ıkındığında, karın içindeki basınç artarak yerçekimi etkisiyle yavaş yavaş dökülmeyi bekleyen kanı daha hızlı bir şekilde dışarıya atmış oluyosun. Şiddetli bi şekilde hapşurup öksürdüğünde olan şeyle aynı aslında
Kanın idrarla aynı anda çıkmıyor kan zaten çıkıyor idrarla karışıyor yüzeyde o yüzden kanı işeyince görüyorsun aynı yerde aynı anda çıkmıyor ayrjca idrar tutunca kan da tutuşsaydı çişimizin gelmediği zaman kan neden çıksın mantıksız olurdu değilmi
Knk senin idrar kesen ve idrar deliğin ayrı regli olan kan gelen deliğin ayrı oyle bir şey olması mümkün değil çişini yaptığın zaman otamtik olarak kanıyor ya hani o da onunla akıttığı için öyle gözüküyor