Hamile kalamıyorum üstüne çok kötü adet oldum benim sınavım mı?

5 yıldır nerdeyse hergün dener mi bir çift evet ama bu sefer adetim gecikti oldu sandım ama daha ağrılı oldu tüp bebeği de istemiyorum doğal istiyorum. Acaba hamile kalmayı çok istediim içinmi olmuyor sınavmı ne yapicam

Hamile kalamıyorum üstüne çok kötü adet oldum benim sınavım mı?
Cevapla