Daha önce evlendım ayrıldım 4 senedir kanım kımseye ısınmıyor normal mi?

4 sene önce boşandım çocuğum yok
Hayatıma gıren hıckımseye kanım ısınmadı elektrik alamadım o yüzden hıc ılıskım olmadı tekrar evlenemedım.. ömür boyu böyle mı olacak ben kımseyı sevmeyecekmıyım 😞
Daha önce evlendım ayrıldım 4 senedir kanım kımseye ısınmıyor normal mi?
Cevapla