Reglim gecikti bu normal mi detayı okur musunuz?

En son Nisanın 20lerinde regl olmuştum sanırım 23-25 arasıydı. Sonraki ay yani Mayıs ayında hiç regl olmadım. Halen de regl değilim ve normalde regl olmadan 1 hafta öncesinde bile hafiften regl ağrıları hissederdim ama şu an hiç öyle şeyler hissetmiyorum sadece aşırı bi yorgunluk ve bayılacakmış hissi oluyor çoğu zaman (sanırım aşırı sıcaktan dolayı böyle hissediyorum) Bu arada 20 yaşındayım hamilelik durumum yok
Reglim gecikti bu normal mi detayı okur musunuz?
Cevapla