23 yaşındayım
Diş hekimliği öğrencisiyim
Öğrenciyim
Normalde çok düzenliydi ama son bir kaç aydır düzenim bozuldu
Doktora gitmekten korkuyorum
Jinekolojiye hiç gitmedim bu yüzden nasıl muayene ettiklerini de bilmiyorum
23 yaşındayım
Diş hekimliği öğrencisiyim
Öğrenciyim
Normalde çok düzenliydi ama son bir kaç aydır düzenim bozuldu
Doktora gitmekten korkuyorum
Jinekolojiye hiç gitmedim bu yüzden nasıl muayene ettiklerini de bilmiyorum
Uzun bir zaman olmuş daha fazla ihmal etme, kan tahlili yapıp, ultrason çeker sonuçlara göre de tedavi şeklini belirler, muayene için korkulacak bir durum yok, geçmiş olsun.
Jinekolojik muayene nasıl oluyor hiç gitmedim çünkü
Dediğim gibi ultrason çeker ve hormon testine bakılır böyle durumlarda diğer türlü muayeneye gerek görmez.
Muhtemelen gerekli tetkikleri yapıp ona göre ilaç verecektir korkulacak bişey yok
Aile hekimine git hap veriyor büyük ihtimalle stresten kaynaklanan bir durum endişeye gerek yok
Gitmek zorundasın yoksa sağlığın hiç iyi olmaz
Kim hadi ordan ona sor
Bazen hava değişimlerinde ya da hormonal dengesizliklerinde bozulabilir
hahahaha bu soruya erkekler de cevap yazmış. Valla helal olsun bazı insanlar her konuda çok bilgili :)
Bakireysen zaten birsey yaomiyorlar degilsen bakiyorlar kist var mı diye digeri ise aletle bakiyorlar üstten
Korkacak ne var ki?
Doktora gittiğimde hep kötü bir şey çıkıyor o yüzden
E bebekten Puset bak..
Hamile değilim ne biçim şaka
Bilmiyorum sınav dönemim vardı stresten diye düşündüm ama sınavlar da bitti
En mantıklısı doktora gitmek olacak
Sağol teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?