
Bence üzerlerinde taşısınlar😅malum ne zaman lazım olacağı belli olmuyore🤪

Bence üzerlerinde taşısınlar😅malum ne zaman lazım olacağı belli olmuyore🤪
Ya ben niye ped bulunduruyorum? Ben mi regl oluyorum ablacım?
Herkesin kendi sağlığı, kendi hayatı. Çalışan her kadın, kendine bu imkanı sağlayabilir bence.
Boş boş konuşuyorlar offf. Bunları görmekten usandım.
Üniversitede kızın birisi adet olmuş farkında değildi. Üstünde mavi bir pantolon vardı o kadar belli oluyordu ki söylemeye çekinmiştim yanlış anlar diye kız öyle farkında olmadan yolunda ilerliyordu.
İşte bu durumunun yaşanmaması için yapılmalı tam olarak.
Saçma değilmi sence? Bir erkek gelse sana adet olmuşsun farkında değilsin al bu pedi dese normal mi karşılayacaksın?
Pantolonunuz leke olmuş denilebilir en azından.
Bu ülkede art niyetli kadınların ve 6284 sayılı kanunun olması sebebiyle kadın bir bardak suya bile muhtaç olsa korka korka o suyu veririm.
Mantıklı olabilir.. Bunu yapacak cesaretli beyler olmalı öncelikle.. Biri bunu yapmış olsa hemen dalga konusu olacağından eminim.. Her zaman hazırlıklı olunmayabiliyor.. Çok güzel bir uygulama olur bence.. 😅
Teşekkür ederim.. ☺️
Rica ederim 😊
Erkeklerin değil bayanların taşıması daha doğru olur.. çantamda her zaman yedek vardır birilerinin ihtiyacı olabiliyor bazen..
Bu Ceyda popülerliği düşmesin diye mi yapıyor
Ben bile bulundurmuyorum erkekler niye bulundursun
kıyafetleri koyduğumuz çekmede ped var ama ben değil bizim evdekiler koymuş
biz de erkekler için fazladan prezervatif bulunduralım mı çekmecemizde?
Bizde buna hazır değiliz
Onu kendin için de bulundurabilirsin..
@Tendenönceruh sırf adet oluyoruz diye bazı kızların bu kadar şımartılmak istemeleri beni sinir ediyor
Zor durumda olan birine yardımcı olmak neden şımartmak oluyor şimdi🤷
Bazen birine veriyorsun sonra senin de ihtiyacın olabiliyor hani insanlık hali. Nedir bu kızlardaki kadın düşmanlığı gerçekten anlamıyorum.
Lavabolara otomat gibi bişey yapsınlar yeter erkekler taşımasın
Ben bile bulundurmuyorum erkekler neden bulundursun
Of çok saçma bir cümle zorunda değiller
Kesssin sesini bence
Ben taşımıyorum
Bulunduran olsa bile yanlış anlaşılır, o medeniyet seviyesine daha 5.000 yıl var
Medeniyetle ne alaka regl olduğunu biliyorsan pedide taşımayı bileceksin yani
@Dikenli_incir insanlık hali bazen hiç olmadık bir zamanda olabiliyor.. Yanında olmayabilir..
@o-m dediğinde haklısın hemen yanlış anlaşılır ve dalga konusu olur.. Gayet medeniyetle ilgisi vardır..
Medeniyet, bir ülke veya toplumun veya diğer zeki canlı türlerinin, maddi ve manevi varlıklarının, düşünce, sanat, bilim, teknoloji ürünlerinin tamamını ifade eder. Memleketleri imâr ederek, insanları sosyal, ekonomik, kültürel ve ahlâki yönden refah ve huzura kavuşturmak diyebiliriz.
Demek ki medeniyetle alakası var. Ayrıca 5000 yıl olduğu kanısına da katılıyorum üzülerek..
@firu_zen ağzına sağlık.. 🥰
@TatlıKızzzz34 teşekkür ederim 🥰
@o-m eyvallah damat😅
@firu_zen rica ederim.. 😂
Neden erkekler çekmecesinde bulunduracak ki. Kadınlar kullanıyordu en son değişti mi 😂😂
Kadınlar unutkan varlıklar😅
Kadınlar mı unutkan? 2 evlilik yapmış biriyim biliyorsun. Bunu ben yemem
Ben unutuyorum herşeyi🤦♀️bi gün bi yerlerde kendimi de unutucam korkarım😅
Aman dikkat et. Ama kadınlar erkeklerle alakalı 30 yıl öncesini hatırlar 😂😂
O ayrı mesele ya. İçine atarsa kadın onu unutmaz
Neyse sevgilim yok eşim de yok olursa taşırım o zaman
Yaparsın sen
N'olacak ki sevgilim için eşim için taşırım bu normal bişey
✨
✨✨.
Bence ped yetmez. Ruj, fobdoten, eyeliner falan da bulunduralım.
Tercih meselesi..
İncileriniz dökülür mazallah..
Oldu, isterseniz regliyi anlayabilmek için g. tümüze ped takalım.
Öyle anlayabiliyorsanız olabilitesi vardır..
Bu kadını her gördüğümde gülüyorum 😂😂 çünkü kendini o kadar sıkıyor ki çok belli oluyor ruvöshclgms
Şeeey sen de kaput var mı, ped ile değişebiliriz bak. O bitmiş ama ped var benim çekmecede 🤣
Kaput şu bildiğimiz kaput mu acaba 😅
Heeee araba kaputu
Bicik
Evet şirkette en hızlı pedi ben uzatıyorum hatta :))
Orkid taşıyorum , kız arkadaşım bazen acil durum yaşıyor
Kapınızın önüne bir kap ped bırakın. Olurda yolda giderken regl olan bir kadın olur.
Abi cidden meseleyi buna getirdiler ya sjdlks
mükemmel jlvdkşbkşbdkşbd
Çalarlar onu 😅
Kadınlar bilir 1 paket ped kaç liraydı şimdi kaç lira?
https://youtu.be/aN3Kxe5umK4
Saçma bir şey.
Hani evli olsam ve eşim için bulundurmam gerekse bile arabada bulundururum iş yeri çekmecesi ne alaka :)
Normalleştirme çabası..
Saygı duyarım. Ben bunu görünce sormak istedim neler çıkacak merak ettim 😅
Zorlanmadan değişim olabilemez🙃
Bulundursan da aşırı samimi olmadıktwn sonra o muhabbet dönmez.
Karşımızdaki kadınlar bu nezakete hazır değil
Yani
Ben arabamda bulunduruyorum
Havlu rulo bulunduruyorum
Prezervatif tutuyoruz
soruma gelin cevap orada
Yok bea
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?