Bazen öyle olmuyor işte ben misal ihtiyacım yok diye geziyorum ama bu günlerde öyle duygusal öyle agresif oluyorum ki sinirimden ağlıyorum aciz miyim diye sanki canım bebeğim dese nolucak sahte olacak zaten ama yine de zavallılık işte
Ben birisine ihtiyacımız yok gibi saçma düşüncelere bürünmüyorum. İhtiyacımız olabilir. Ama insan ilişkilerinin ilerleyiş şeklini ele aldığımda bir şeyler içime sinmiyor mantığıma oturmuyor.
Kızlar Ne Diyor
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Erkekler Ne Diyor
Koymasın biz varken ne yalnızlığı her şey cinsel olarwk birliktelik değil konuşmak dertleşmek de lazım kapımız açık
Sağolunn
Ne demek her zaman uzulme yeterki
selam olur konusalım sohbet edelım ozel zamanlarındada sorar yazarım ıyı gelırız bırbırımıze aynı dertler
elini kana bula o zaman 😂😂
Her ay olduğu için bünyenin artık alışıyor olması gerekiyordu
Bünyem alışkın da çok agresif oluyorum birisi olayı çakıp jest yapsa kedi olucam kimsede o beyin ve sevgi yok
Anlamak çok da zor değil aslında da real misin diyince de hemen her şeyi ona bağlıyorsunuz oluyor
Zor bir durum ben yanında olsaydım seninle ilgilenir sakinlestirdim birlikte kahve çikolata felan yapardık
Adet olunca canını ya da rahatını düşünmemen bana garip geldi
boş ver diğer şeyleri Canı cehenneme
Gel yanında olayım dostum
Acını kendin çek.
Diğer kızlar çiçek çikolata hediye alınırken ben acı çekim
Kim aldı o hediyeleri? Sevgilileri mi?
Evet 🙄😔
Erkekler size hizmet için mi var?
Hayır tabiki sevgi için var 😕
Nasıl yani sevgi için?
Sevilmek sevmek için var erkeklerde kızlarda
Ben bu konularda çok düşündüm ve vardığım sonuç: hayatıma karşı cins girmesin
Bazen öyle olmuyor işte ben misal ihtiyacım yok diye geziyorum ama bu günlerde öyle duygusal öyle agresif oluyorum ki sinirimden ağlıyorum aciz miyim diye sanki canım bebeğim dese nolucak sahte olacak zaten ama yine de zavallılık işte
Ben birisine ihtiyacımız yok gibi saçma düşüncelere bürünmüyorum. İhtiyacımız olabilir. Ama insan ilişkilerinin ilerleyiş şeklini ele aldığımda bir şeyler içime sinmiyor mantığıma oturmuyor.
Ve ben kendimi kadınların beklentilerini yerine getirmek zorunda olan bir erkek olarak addetmiyorum.
Olabilir
Onun için, bir kadına benim hayatımda yer yok.
İyidir saygılar
İstanbul’da mısın
Şu an nasilsin
Destek olayım sana
Ekstra ilgi arayışı
Valla çaresiz bırakıyor nedense daha kötü hissettiriyor aciz gibi
Olabilur bazen erkeklerinde aciz hissettigi durumlar olabiliyor.
Sevgılım ol
Ciddi bır sekılde
Ol o kadar ciddi olmasında
Çıkayım?
Çık
Hemenn
Beklıyorum?
Edelimm
Bu istek çoğu gece oluyor bizde
Demekki zamanı var