Doğumdan sonra sanırım çoğu kadın 1 yıl kadar hiç regl olmayada biliyor
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben tam tersi çok oluyorum doktora gidip ora mi bura mi göstermekden sıkıldım ilaç kullandım emzirdigim için pek işe yaramadı simdi birakdim yine çare arıyorum doğal yolla ama
Kızlar Ne Diyor
Uzman doktor ile görüşmen gerek. İlk seneler normal ama uzun süre olduysa muhakkak doktorun ile irtibata geç
Doğumdan sonra sanırım çoğu kadın 1 yıl kadar hiç regl olmayada biliyor
Ben tam tersi çok oluyorum doktora gidip ora mi bura mi göstermekden sıkıldım ilaç kullandım emzirdigim için pek işe yaramadı simdi birakdim yine çare arıyorum doğal yolla ama
Hormonlarla alakalı bir şeydir belki bebekten dolayı çok stres yapiyorsun ondandır bence ağrı olmadığı sürece endiselenme
Ağrı falan yok canım ilk 3gun çok oluyorum pıhtı şeklinde geliyor sonra 6 ci gün falan bitti diyorum beyaz akıntı geliyor sonra tekrar oluyorum
Yani Doktorlar bir sıkıntı bulamamissa lohusalıktan kaynaklanan psikolojik bir şey olabilir
doktora nden gitmiyorsun
Doktorunuza gidin bence
Ne kadar oldu doğum yapalı?
Oglum 4 yaşından gidiyor 4 sene olcak yani
Hacamat yaptırdınız mı?
Hyr onlara inanmam pek
Fizyoterapistler de uyguluyor hacamat tedavisini. Bi deneyin derim.