Yeni doğum yaptım, garip şeyler başıma geliyor. Ne yapmalıyım?

2 hafta önce doğum yaptım. Bugün gece esim yoktu nobetteydi evde bebeğimle tektik. Gece kalktım bebeğimi emzirirken kapının orada birini gördüm gözlerini kocaman açmış bize bakıyordu ve o geldiği an bebeğim şiddetli bir şekilde aglamaya basladi. O an ki korkudan nefes nefese kaldım bi yandan bebek ağlıyor bi yandan benim elim ayağım titriyor. Eşimi aradım açmadı. Komşuyu aradım kızı biraz yanımda durabilir mi korkuyorum dedim gelmedi o da. Gece resmen ölmek bile istedim çok kötüydü çok asla uyuyamadim
Yeni doğum yaptım, garip şeyler başıma geliyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla