Merhabaa 🌸
Ayy bayılıyorum şöyle sevimli sıcak su torbalarına..
Görseldeki benim değil ama en kısa zamanda buna benzer minnoş bir şey almak istiyorum. 😅💅🏻❤️

Merhabaa 🌸
Ayy bayılıyorum şöyle sevimli sıcak su torbalarına..
Görseldeki benim değil ama en kısa zamanda buna benzer minnoş bir şey almak istiyorum. 😅💅🏻❤️

Ben gecen gün oldugum da dedim ölsem var ya umrum da olmaz bende cam şişede koyuyorum bir karnima sonra ayagimin altina çok iyi geliyor bu iki yere koyulunca ha bide regl olmadan önce ağri kesici kullanmak gerek.
Kesinlikle katılıyorum
Benim ağrımı geçirmiyor bunlar ağrıdan ağlıyorum ben sıcak duş almadan ve ağrı kesici içmeden olmuyor
Benim de ((
Tatli ama sağlıksız ayağının altına koymak daha iyi
Özellikle kış aylarında içeriyi sıcacık yapması süper.
Sıcacık harika terapi gibi
Evet benimde var ayıcıklı. Penti'den almıştım 😂
bende de tavsanlı var çok tatlıs
Evet güzel ama tehlikeli patlama riski var
Su torbası sevimli de regl sevimli değil maalesef.
Evet çok tatlış
O acıda bunu mu dusunecem ayol
evet öyle
Evety bende de var
Kızların derdi gerçekten çok fazla bizde derdimiz var diyoruz erkekler olarak :d
Senin görüşüne yorum yaptım ya engel yedim soru sahibinden kıskandı galiba 😊
Biraz konuşma şansımız var mı? 😊
Evet hanımların en önemli ekipmani
Tatlıymış.
Çook 🧚♀️
Bana çocukça geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar