Merhabaa 🌸
Bir sürü tatlı yemek istiyorum, kana kana tatlı yemek istiyorum ama erittiğim yağlarım geri gelmemeli.. 🙄😋

Merhabaa 🌸
Bir sürü tatlı yemek istiyorum, kana kana tatlı yemek istiyorum ama erittiğim yağlarım geri gelmemeli.. 🙄😋

Arada bir kaçamak da yapman lazım bu diyet kalori malori şeysi nereye kadar. Hiç birşeyden tat alamayacaksın niye kilo yapar. Yaparsa yapsın yani.
Hayır şişman olmam ben ağırlık antremanlarım sayesinde taş gibi olmaya devam ederim yine 😅
Noo 😂
Akışa bırak
Ben normalde de tatlı canavarıym
Çikolatasz yaşayamam
Bugün puding gömdüm tatlım 🤦🏻♀️😂
Yarasn😁
😅❤️
bir yerde regl zamani ne yersen ye sifir kaloridir die bisi okumustum ne kadar dogru bilemem:D
Bence yüzde yüz doğrudur sjsjjs
Çikolata, nutella ve dondurma ile idare ediyorum. Evde hangisi varsa.
Ben kontrol edemiyorum acicasi hay. van gibi gömüyorum aman bir daha mi gelcez bu dünyaya yi gitsin
Kuru meyvelerden tabak yap kendine, eve abur cubur alma
Elmanın üzerine tarçın ekip ye falan önerileri boşuna. Sanırım kontrol edemeyeceğiz hiç bir zaman
Bişey olmaz bişey olmaz düşüncesiyle yiyorum.
reglken her şey kalorisiz gibi geliyor bana o yüzden ye gitsin mweszğüşçth
Bitter çikolata kesebilir.
Regl olunca metobolizma hızlanıyor diye biliyorum
onun yerine meyve yiyebiliriz
İsteyerek, Bende olmuyor mesela hiç.
Edemeyiz ye gitsin
Bitter ye
Bende oyle
tikinarak
Ooo çok zor
Çubuk ye evet evet ü markalı çubuk alabilirsin tuzlu 1 paketi 5 günde bitir tatlı yemek istedigin zaman al bunu
Onu pek sevmiyorum ya.
Tatlı seviyorsun ama ona ne demeli
Yanlışların üstine gitme dogruları yap dogrular seni yolun sonuna getirecektir eger yoldaki düşmanları yenemezsen kaybetersin
Sen o kadar alışmışsın ki tatlıya adını bile vişne keki koymuşsun ama bir çözümü var
Tatlıyı sen yeme sevgilin varsa ona ver o yesin ya da spor yap spor yapmak bazen iyi geliyor sevgilin ile spor yapmak gerçekten verimli yapar sporu çay iç çay içersen sinirlerin yatışır ve daha iyi düşünür ve her istedigin biter çay tatlı ihtiyaçını karşılar
Aile buyuklerine sor. Onların zamaninda oyle pastalar falan yokmustur buyuk ihtimal. Tatlı yeme iste.🤣
O dönemde kan kaybından var kaybolan kan ve enerjiyi yerine koyman gerekir ondan kaynaklı abartmadan tadını ala ala ye afiyetler olsun
Tatlı yemek yerine, meyve tüketmenizi tavsiye ederim.
ya yawrum ye. kadın dediğin zaten diri olmalıdır canım. hiç sevmem cıbık giibi
Sende çok şey istiyorsun kalorisiz çaklıtlar vardır onlardan ye
Tatlıya abanmayarak kontrol edebilirsin.
Ben her gün regliyim :D
Edemezsin istiyor çünkü bünye.
Ölçülü tüketilerek
Cilekli yogurt ye kilo yapmaz
Abanın nolcak
Dur diyin
Abanarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?