Normalde en ufak şeyde bile gözlerim dolarken, regl olduğumda ağlayamıyorum. Neden oluyor bu?

Ağrım çok şiddetli oluyor inleyip duruyorum ama bi türlü ağlayamıyorum 😭
Normalde en ufak şeyde bile gözlerim dolarken, regl olduğumda ağlayamıyorum. Neden oluyor bu?
Cevapla