Adetim gecikti ve çok farklı ağrı çekiyorum, neden olabilir?

merhaba bunu yaşı benden daha buyuk olan kadinlardan tavsiye almak icin yazıyorum ben ergenlik donemindeyim adetim normalinden 1 gun gecikti ve sonrasında normalinden farklı sekilde aksam saatinde parlak kırmızı sekilde geldi normalde koyu kırmızı ve cok olurdu gogus ve Yumurtalık agrim vardi ilk 3 gunum boyle geçti sonrasında kesik ve lekelenme seklinde gelmeye basladı 3 gün bu lekelenme sekli devam etti aksamları gelmiyor sabah bir kere gelip duruyordu ve Yumurtalık, gogus, bel agrim vardi ayni zamanda gogsumun kahve rengi kısmında buyume var bunlar hamilelik belirtisi oldugu icin cok gerilmistim hamilelikten suphelendim ama dediğim gibi ergenlikteyim ve hicbi sekilde cinsel iliskim olmadı spermin bir yerden bulasmasından korktum ama ihtimali zor Şu an adetim biteli 2 gun oldu ve hala karnımda batarcasına ağrılar ve bel sırt bölgemde ciddi ağrılar var ara sıra gogsume de agrı giriyor ve cok cok sık tuvalet ihtiyacım oluyor ergenlikte boyle bir durum yasayan oldu mu normal ergenlik durumları mı doktora gitmeli miyim

Adetim gecikti ve çok farklı ağrı çekiyorum, neden olabilir?
Cevapla