Doğum kontrol hapı kullanımı sonrası Regl düzensizliği olur mu?

İyi günler dostlar aklıma takılan ufak bir soru var sizlere danışmak istiyorum. Kız arkadaşımda bundan 1 2 ay öncesine kadar yumurtalık kisti vardı ve doğum kontrol hapı tedavisi ile kist kayboldu ve kist kayboldu, kistin kaybolması ile doğum kontrol hapının bitmesi eş zamanlı gerçekleşti ve doğum kontrol hapının bitmesi ile de 5 gün erken regl oldu. Normalde bugün yani yaşanan olaylardan 1 2 ay sonra regl olması gerekiyordu ama regli tam 7 gün gecikti ve bu süreçte herhangi bir yakınlaşma yaşamadık. Sizce gecikme yaşanmasının sebebi nedir? (Hamilelik söz konusu olmasa bile toplumda regl olmayan kadın hamiledir gibi bir algı olduğu için biraz da panik oluyoruz cevaplarınızı bekliyorum.)

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada regl gecikmesi esnasında regl krampları da olmuştu bilginiz dahilinde olsun arkadaşlar
Doğum kontrol hapı kullanımı sonrası Regl düzensizliği olur mu?
Cevapla