Adet dönemim aşırı ağrılı oluyor, ne yapacağım?

adet donemı asırıı agrım oluyor geberıyorum resmen doktora gıttım kıst var mı dıye kontrol ıcın hıcbır sey yok saglıklısın dedı gonderdı ama ayakları usutmem spor her gun yaparım fıness yedıklerım neredeyse hep sebze kılolu da deılım hatta daha da zayıfım delırecem o ılk gun ayaga kalkamıyorum o kadar agrıyor ayaga kalkamıyorum ya otesı var mı ne yapmam gerekıyor sızce lutfen yadımcı olunnnnn

Adet dönemim aşırı ağrılı oluyor, ne yapacağım?
Cevapla