
Bence biliyorlar, okuyorlar, araştırıyorlar. Ama bilmek ve yaşamak farklı
Evet, erkekler bizden daha mı bilgili regl konusunda?

Bence biliyorlar, okuyorlar, araştırıyorlar. Ama bilmek ve yaşamak farklı
Evet, erkekler bizden daha mı bilgili regl konusunda?
Hayır bilgili değiller ama burada mesela regl sorusu olduğu zaman bir çok abaza ve sapık saçma saçma yorumlarda bulunurlar. ben yorum yaptığım zaman sadece ağrı kesici için ya da hafif egzersiz yapın stresi azaltın gibi sadece bildiğim konuları söylüyorum. ama erkekler işet kadınlardan daha ilgili sapık oldukları için bu siteye göre konuştum.
Erkeklerin ilgi alanı kadın olduğu için kadının kendisi ile ilgili bilmediğini de bilir erkek o erkekler yok mu o erkekler ah ulan ah bu elime gecseler boğarım
Onlardan öğrenicek çok şeyimiz var😂
Evet :D bazı erkekler cidden şaşırtıcı derecede daha fazla bilgi sahibi bu konuda
Hep bizden ötürü 😂
O da mı bizim suçumuz :D
Yok bizdeb dolayı bilgileniyorlar 😂
Sonuç itibari ile kadın meselesi :D kadın olunca tabii djjd
Bence evet karşı cinsin bu durumları diğer karşı cinsin ilgisi çeker
Hayir bence
Olabilir
Çok okuyan mı bilir çok gezen mi sorusuna eş değer gibi olmuş , tabiki yaşayan bilir 😅
😀😀
Kadınlar bir şey bilmiyor ki bildiklerini sanıyorlar bence
Her ay olduğumuzu şeyi mi bilmiyoruz? 😂
Evet çünkü o konular sanki sizden çok bizi ilgilendiriyor gibi
Ağrıyı siz hissetseniz de asıl acıyı biz çekiyoruz😀
Hayır, sanmıyorum. Üç beş bilgiye sahibiz onları satıyoruz işte.
maalesef artık evet 😂
Çünkü kızlar artık unutmuş bile bu konuyu 😂😂🤭
Bize o kadar çektiriyorsunuz ki, her konuda sizden daha bilgiliyiz artık asddjdk
Herkesin az çok tecrübesi var bu konuda
Evet çoğu herseyi bilir
Karşındaki sonuçta senin eşin acılarda tatlılarda ortaktır
Zerre Anlamiyoruz
Her ay vergi mi olur ya 😂
Muhtemelen 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?